Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand hoe het komt dat ik de nl kanalen niet kan krijgen ? Ik heb vanmiddag een canaldigital kaart gekocht op nl 1 gezet maar krijg nog steeds geen beeld. Heb ook via de serv knop op seca 2 gezet. Ik weet het niet meer of zijn er meer mensen met dit probleem. De software is :Euromuis_PhilipsDSX6072_v4.8-Plus_NL+ENG_Polsat-AU.bin

Voor de rest werkt alles een beetje. Mutivision enz. Al vast bedankt.

Gr, Jan uit mook

Geplaatst:

@jamrox,

Ja heb ik ook al gedaan. Bij canaldigital zei dat juffrouwtje wel dat het lang kon duren.Ik heb me daar om 10 voor 4 aangemeld.Of zou het daar aan liggen. Anders laat ik hem gewoon op NL 1 staan. Of morgen maar weer eens bellen.

Geplaatst:

@jamrox,

Nee werkt ook niet met de pidscan.Maar misschien dom maar die kaart moet toch boven in of vergis ik me nu ? LOL.

Gr jan.

Geplaatst:

@top-seve,

Dan kan ik wel w8 tot ik een ons weeg. Heb hem nu in de onderste gleuf gedaan.Wachten het wel af. Bedankt.

Gr. Jan

Geplaatst:

Je kunt hem het beste op SBS6 zetten, ik begrijp dat hier de update het meest frequent langskomt. Als het te lang duurt kun je wellicht je kaartje nogmaals aanmelden voor een update op de site van c@n@ldigitaal.

Succes!

Als je veel leest hoef je minder te vragen...

Geplaatst:

Iedereen heel erg bedankt. Heb vandaag het kaartje in de onderste houder gedaan, canaldigitaal gebeld en had naar 1 uur beeld. pffffffffff. Ik heb nu alle NL kanalen en ook de andere.

Gr. Jan uit mook.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen