Ga naar inhoud


[DM500S] : C+ kaart in newcamd aan de praat krygen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik weet dat dit de zoveelste vraag is maar na een aantal dingen zelf geprobeerd te hebben en veel gelezen te hebben hier dan toch mijn vraag.

 

Ik krijg met geen mogelijkheid de C+ kaart aan de gang ik heb de laatste gemini en Hydra geprobeerd met cam3d, camx, newcam, radegast 3.0 echter zonder enig resultaat.

 

Nu heb ik al veel gelezen en heb het één en ander al geprobeerd maar nu houd het toch echt op voor mij helaas.

zie: hier

 

Ik heb nu een factory reset gedaan, schoon de laaste hydra erop en via het pannel de newcam geinstalleerd zie link hierboven van een topic.

 

Ik heb een schermafdruk gemaakt van de prosessen zie de bijlage.

 

Wat moet ik nu doen, ik denk dat misshien de cardreader stuk is.

Wat kan ik nu nog allemaal testen, graag niet te moeilijk uitleggen

 

Alvast bedankt

post-21603-1318258269,3768_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dikkidik,

 

De cardreader zal vast niet stuk zijn. De smartcard moet er met de chip naar beneden in de ontvanger ( dreambox ) Is de smartcard ( seca 2 ? ) al ge-activeerd, zo niet doe dit eens in een seca ontvanger.

 

Het moet ook gaan lukken in hydra of gemini, alleen de config van de gebruikte emu wel even aanpassen.

 

Eén tip: Zet er eens pli op ( 10 mrt versie ), deze is plug and play. De emu, die er standaard in zit is camx van 6 mrt, deze is via de blauwe knop te upgraden naar die van 22 mei. De config van camx ( als je camx upgrade, dan uiteraard ook de config ) hoeft niet te worden aangepast.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...