Gast Geplaatst: 27 mei 2005 Geplaatst: 27 mei 2005 Ik maakte de voor de hand liggende "fout" om eerst de CAS2 in de USB te pluggen en daarna de duolabs spullen te installeren. Leek me nogal logisch aangezien ze een "drivers" folder hadden meegeleverd met daarin drivers die netjes werden herkend. Enfin, nou werkt ut dus niet op deze machine (windows 2000). Heb al eindeloos drivers zitten verwijderen en opnieuw installeren enzo, maar het blijft hetzelfde. Altijd als ik de studio opstart komt er een boxje met "drivers not installed, install now?" (of iets van die strekking), en dan kun je yes of no doen, dat maakt geen moer uit want dan moet je 'm opnieuw starten en krijg je dezelfde vraag. Ook de batch filetjes uitgeprobeerd met en zonder verwijderen drivers, ook zonder resultaat. Op mijn 98 machientje ging het wel ineens goed omdat ik nu wist dat ik hem niet in mocht pluggen van tevoren, en daar doet hij het ook. Hoe krijg ik die meuk van die Italianen weer fatsoenlijk opgeruimd zodat ik 't aan de praat krijg op de 2000 machine? Er zijn vast meer mensen hier erin getrapt...
Gast Geplaatst: 27 mei 2005 Geplaatst: 27 mei 2005 het eenvoudigste lijkt me in Configuratie scherm bij software even alles te uninstalleren, daarna zonder de cas overnieuw installeren. GR
caveman Geplaatst: 27 mei 2005 Geplaatst: 27 mei 2005 Hier staan misschien ook nog wat tips: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...ll&vc=1 DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Gast Geplaatst: 27 mei 2005 Geplaatst: 27 mei 2005 Nou met wat tips ben ik eruit gekomen. De "truuk" is de volgende: - Ga naar de "drivers" directory. - Open het bestandje "REINSTALL.BAT" (rechts-click edit) Op NT systemen (2000, XP enzo), wijzig de file zodat er het volgende in staat (of kopieer van hier): wdreg_gui -inf windrvr6.inf uninstall wdreg_gui -inf casinterface2usb.inf uninstall wdreg_gui -inf dynamite_drv.inf uninstall wdreg_gui -inf windrvr6.inf install wdreg_gui -inf casinterface2usb.inf install wdreg_gui -inf dynamite_drv.inf install Voer het nu uit. Ik heb ze met copy/paste ingetikt op de commandline trouwens. Van de "uninstall" krijg je foutmeldingen, dat boeit verder niet. Daarna CAS studio opstarten, en dan de CAS2 erin proppen.
Gast Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 heb een cas3 .heb het REINSTALL.BAT angepast maar hij werk nog niet. kan geen driver installeren..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen