demesmaeker Geplaatst: 28 mei 2005 Geplaatst: 28 mei 2005 Hallo allen, Van een collega kreeg ik voor niks een irdeto 1 kaartje (Die met de regenboog er op) Daar heb ik (als ik het goed begrijp) helemaal niets meer aan. Toch? Ik kan het wel om laten zetten via die ene kaartwisselsite en dat kost me 19,95. Krijg ik dan een irdeto 2 kaartjeo of een seca2 kaartje? De dreambox kan ze allebei aan met een of andere emu toch? Als ik een nieuw kaartje neem (set top box) kost me dit 29,95 zag ik op de homepage van canaldigitaal, dus ik bespaar me hier een tientje? Of maak ik een denkfout of zie ik een nadeel over het hoofd? Graag commentaar groeten Demesmaeker Dreambox 7000 , T90, diseqc 8x1, 80Gb/5.400 Maxtor 4R080J0 HDD
Gast Geplaatst: 28 mei 2005 Geplaatst: 28 mei 2005 Volgens mij heb je ook nog te maken met administratie kosten van 19,95
demesmaeker Geplaatst: 28 mei 2005 Auteur Geplaatst: 28 mei 2005 O ik dacht dat dat de kosten waren voor de wissel (dat dat de administratiekosten waren en niets meer dan dat) Weet jij of ik dan automatisch een irdeto2 kaartje krijg en of ik daar net zo veel of meer aan heb dan een seca2 kaartje? Demesmaeker Dreambox 7000 , T90, diseqc 8x1, 80Gb/5.400 Maxtor 4R080J0 HDD
Gast Geplaatst: 28 mei 2005 Geplaatst: 28 mei 2005 Hoi, Ten eerste is de kaart die je gekregen hebt op naam geregistreerd, dus je zult er verder niets aan hebben, tenzij je de adres gegevens kunt wijzigen maar dat geloof ik niet. De eigenaar van de kaart (dus op wie het geregistreerd staat) zal moeten betalen (bijv. 1x per jaar, of bij abo, 1 x pmaand) Wat het dus kost als je die kaart op je eigen naam had staan als je een abo neemt 6.95 admin kosten, verder niets. Dan sturen ze je de nieuwe kaart toe. Als je gewoon een los kaartje zou moeten kopen, ben je minimaal 62.50 kwijt Daarbij komt dan ook nog eens of een abo, of vaste kosten per jaar (29.50) groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen