Ga naar inhoud


singal quality valt elke weer weg !!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

hoi kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt .

ik heb een gepachte versie 2.08 loader en denieuwe firmware van p.h.

mijn signal level blijft correct op 60 procent staan,alleen mijn signal quality valt weg en komt dan weer terug in poses van30 a 40 seconden,dus krijg dan elke keer te zien no signal heb de schotel opnieuw afgesteld maar het probleem blijft de schotel is gemonteerd op een stab 1.2

wie heeft dit probleem eerder gehad of kan mij adviseren .

heb trouwens een humax 5400.

groetjes picasso

Link naar reactie
Delen op andere sites


Normaal gezien zou dat een schotel/coax/aansluiting/uitrichtings/LNB/

instelling-probleem moeten zijn,

maar ik heb af en toe ook problemen met de Stab en de 2002G patch, het lijkt wel of ze elkaar niet lief vinden........

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast robin99

Heb zelf iets vergelijkbaars gehad - bleek precies na een regenbui te zijn begonnen.

 

Waarschijnlijk was de Alps niet helemaal waterdicht want na vervangen te zijn door een nieuwe deed het weer perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al eens voorgehad dat het contact dat de printplaat van de LNB verbind met het stekkertje was losgekomen omdat ik het stekkertje met een sleuteltje had vastgezet en zodoende het draadje losgemaakt had. Het gevolg was dat je op het ene moment 70% ontvangst had en op het andere moment 0% . Dus ff de LNB openschroeven en kijken of het soldeersel nog vast zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast robin99

@satdr

 

Daar heb je in principe gelijk in. In mijn

geval heb ik 'em omgewisseld met de andere LNB van het duoblock (astra/hotbird) en dan had ik hetzelfde euvel, maar dan op de andere sat.

Dus de kabelverbinding e.d. waren goed - lag puur aan de LNB.

LNB was 2 weken oud, dus omwisselen was geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...