Robsim Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 Hallo iedereen ik ben heel benieuwd, ik zie her en der soms hele kleine schoteltjes. Deze zijn zo rond de 25 cm en staan(zo lijkt het) naar beneden gericht. het lijkt mij dat het iets te maken heeft met horizontaal ontvangst. Ik heb geen idee waar het voor zal dienen. Heeft iemand een idee, ik zou graag een uitleg horen. Gr Rob [color:"green"] Als je je vrouw laat navigeren tijdens het autorijden, zie je meer van de wereld als met een GPS systeem!! [color:"blue"] Xtreme pvr & Digix pvr [/color]
cookie monster Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 Heb je een foto hiervan ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
De Wegenwacht Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 Ik denk dat deze gebruikt worden door zend amateurs. Bij mij in de straat zitten er ook 2 op een mast en die worden gebruikt voor tv signalen naar elkaar te sturen via en hoge zendband. Zal eens vragen welke dat is. Philips/Pace DSR-2221, triax 80cm, twin lnb canaldigitaal
Gast Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 Citaat: Ik denk dat deze gebruikt worden door zend amateurs. Bij mij in de straat zitten er ook 2 op een mast en die worden gebruikt voor tv signalen naar elkaar te sturen via en hoge zendband. Zal eens vragen welke dat is. Dit kan heel goed kloppen. Word ATV genoemd, meestal uitgezonden in de 23 cm en de 3cm band (zit net onder de ku band). Voor die laatste heb je dan idd schotel antenne's nodig met een gemodificeerde lnb en een analoge sat tuner(!) zie ook http://www.pa5082.nl/ (klik op foto's)http://www.veron.nl/amrad/art/atv.htmhttp://www.pi6atv.com/
Smurf Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 of gewoon netwerk verbindingen zoals bv internet of telefoon Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
the boss Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 Deze zijn voor ATV -ontvangst op 3 cm is 10 ghz. Zie foto van mijn eigen antenne,yagi antenne erboven is voor zenden op 23 cm. Grtz. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
Robsim Geplaatst: 30 mei 2005 Auteur Geplaatst: 30 mei 2005 Citaat: Deze zijn voor ATV -ontvangst op 3 cm is 10 ghz. Zie foto van mijn eigen antenne,yagi antenne erboven is voor zenden op 23 cm. Grtz. Dat is inderdaat het schotelje die ik bedoel. Bedankt rob [color:"green"] Als je je vrouw laat navigeren tijdens het autorijden, zie je meer van de wereld als met een GPS systeem!! [color:"blue"] Xtreme pvr & Digix pvr [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen