Gast Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 Als ik mezelf een email stuur en deze email weer ophaal dan zie ik dat hij binnenkomt maar hij is nergens te vinden. Ook niet in spam map. Ik heb veschillende accounts in outlook espress staan en met al deze accounts gebeurt hetzelfde, de email is niet te vinden. Heb Bitdefender afgesloten maar de email is nergens te vinden. Nou is dat niet zo een ramp als het mijn eigen email betreft maar het kan dus ook zijn dat ik andere email hierdoor niet onder ogen krijg. Iemand enig idee?
Ome Merde Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 je e-mail moet ergens blijven tenzij je (inmiddels uitgeschakelde) virusscanner de mail verwijderd en dan nog dien je daar een notificatie van te krijgen. je hebt alles "uit" staan ? dus je virusscanner en je spamfilter(s) ? merDe deze ruimte is te huur
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 Ik heb ooit zoiets met Mcafee gehad. Die verwijderde alle mailtjes die binnenkwamen. Herinstallatie van Outlook en Mcafee was toen de oplossing.
Gast Geplaatst: 31 mei 2005 Geplaatst: 31 mei 2005 tja, als je alles uit hebt staan aan virusscanners en spamfilters dan mag je toch verwachten dat hij niet verwijderd wordt. zeer vreemd
Smurf Geplaatst: 31 mei 2005 Geplaatst: 31 mei 2005 heb je alle filters (bericht regeles) nagekeken? ik heb ook wel eens bij een kennisje gehad dat ie per ongeluk een email filter had aangemaakt, alle post van zijn zoon regelrecht de prullenbak in (nou is dat nog terug te vinden) wellicht kan outlook express het ook meteen vernietigen... Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 31 mei 2005 Geplaatst: 31 mei 2005 Citaat: tja, als je alles uit hebt staan aan virusscanners en spamfilters dan mag je toch verwachten dat hij niet verwijderd wordt. Nee, maar helaas gaat dat niet op. Dat zie je b.v. aan Zonealarm, zelfs uitgeschakeld geeft het een probleem, pas als je hem helemaal verwijderd is je probleem opgelost...
Edd Geplaatst: 31 mei 2005 Geplaatst: 31 mei 2005 Lijkt er op dat de dbx file corrupt is. Je wilt natuurlijk als kan mail terug halen. Dbx recover tool proberen.
Gast Geplaatst: 31 mei 2005 Geplaatst: 31 mei 2005 Als je een afzender hebt geblokkeerd (in outlook) dan komen de emails wel binnen, maar gooit hij ze metteen in de map deleted items. heb je jezelf misschien geblokkeerd?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen