boeda Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 Weet iemand of het mogelijk is om met de Xbox mijn Sky Star 2 kaart te streamen naar de Xbox zodat ik via de Xbox Sat tv kan kijken op mijn Tv. Momenteel alleen DVB-T stick
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 Dat is mogelijk. Je kan namelijk ook vanaf de dreambox naar de pc streamen. Kweet lleen niet zo welke pakketen je nodig hebt.
Gast Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 ja er is een xbe beschikbaar om streams te kijken met de xbox gaat geloof ik zelfs ook met xbox media center. Even googlen zou ik zeggen er is een duitse site met een stap voor stap uitleg. hiervoor moet je natuurlijk wel linux draaien op je xbox dmv een softmod of een chip
boeda Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Geplaatst: 31 mei 2005 media center staat er op,dacht dat er misschien iemand was die zo tv keek. Zoeken we wel verder. bedankt Momenteel alleen DVB-T stick
Gast Geplaatst: 31 mei 2005 Geplaatst: 31 mei 2005 als de skystar als mpeg kan laten opnemen naar de hd van je computer dan kun je de file lezen met de xbox enige is dat de xbox dan wat achter loopt. ik heb zelf een tv kaart in mijn computer en stream die naar de 2 kinderkamers/pc s en gaat perfect omdat die de mpeg file telkens aanvult en de computers boven er achteraan lopen als het ware. even gedaan met XBMC en werkt ook perfect
Gast Geplaatst: 31 mei 2005 Geplaatst: 31 mei 2005 Je moet dan wel de HD delen zodat je in XBMC de drive kan zoeken in het netwerk. Je kunt dan streams fotos en mp3 s op de xbox spelen Je kunt zelfs je dvd delen met de xbox
xfiles69 Geplaatst: 2 juni 2005 Geplaatst: 2 juni 2005 Er is een script voor xbmc die het mogenlijk maakt. Gewoon even zoeken op de bekende xboxforums. Instalatie is super simpel.
boeda Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Geplaatst: 4 juni 2005 bedankt voor de info,gaan er van het weekend mee aan het werk Momenteel alleen DVB-T stick
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen