MBa Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 hi satters, Ik heb al weer een tijdje terug de nieuwe windows Longhorn gedownload en vandaag toih maar eens een keer geinstalleerd, alleen 1 probleem hij ondersteund mijn video kaart niet, ik heb al geprobeerd om de software van intel te laden maar die zegt dat me OS niet ondersteund wordt dus wie weet wat er aan te doen is buiten dan: Windows XP weer installeren Nieuwe video kaart aanschaffen Michel Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
Ome Merde Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 wellicht handig te vermelden welke videokaart je gebruikt ? (merk en type) merDe deze ruimte is te huur
pietpiet50 Geplaatst: 31 mei 2005 Geplaatst: 31 mei 2005 Probeer eens een soortgelijke kaart te installeren, of op de site van microsoft kijken of ze een soort update hebben. Staat er niets over in de readme welke kaarten nu ondersteund worden? Het is tenslotte een beta versie, dus niet alles zal nog naar behoren werken. Ook al zou je de orginele drivers voor je kaart hebben, kan er nog van alles misgaan. Suc6 VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
MBa Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Geplaatst: 1 juni 2005 @ merde Het is een Intel® 82515 Graphics Controller @ pietpiet Ik weet dat het een betâ versie is maar ook als ik de originele drivers wil installeren dan wordt er gezegt dat het OS niet wordt ondersteund Michel Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
sevensheaven Geplaatst: 3 juni 2005 Geplaatst: 3 juni 2005 ik heb ook longhorn 4051 gehad,en gebruikte de win2000 drivers... mischien het proberen waard.. MvG stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
MBa Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Geplaatst: 13 juni 2005 had je dezelfde video kaart, en zo ja kun je mij dan de drivers sturen want die van mij kan hij niet laden omdat het OS niet wordt ondersteund. Michel Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
MBa Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Geplaatst: 17 januari 2006 Ik heb de Video kaart eidelijk werkend gekregen op Longhorn en voor diegenen die ook willen weten hoe het werkt en de originele drivers hebben die maar tot XP reiken en niet verder, lee dan hieronder Plaats het EXE bestand (de install dus) op een plaats op je harddisk, dan klik je met de rechtermuisknop op het install bestand en klik je op eigenschappen (preferences) daarna ga je naar het tabblad compactibiliteit (compactibility), daarna zet je een vinkje voor de tekst: dit programma in compactibiliteitsmodus uitvoeren (Run this program in compactibility mode for). dan klik je daaronder in het lijstje op Windows XP en klik je op OK. Nu zou alles wel moeten werken! Groetjes Michel Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen