Gast Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 Hallo mensen, Wie heeft er ervaring met de volgende machine (zie bijlage). Het betreft hiet de multimedia machine van Fijitsu Siemens. Ik wil deze gaan kopen maar ik wil zeker weten dat het geen miskoop is. Wie heeft er ervaring met deze machine en wil dit met mij en andere belangstellenden delen? Mvg. MickeyMouse
Ome Merde Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/reviewlist/6D276759128FAEA6C1256EAB005209BA.htm groet, merDe deze ruimte is te huur
exciter Geplaatst: 1 juni 2005 Geplaatst: 1 juni 2005 Ik heb al mijn derde scaleo, allemaal zeer goede, stabiele computers, goed uitgerust met alleen a-merken onderdelen. Service van FS is ook uitstekend. (kreeg gratis een nieuwe toetsenboord, want ik wou graag een andere indeling en mijn dvd speler werd gratis vervangen inclusief courierdienst, toen deze de cd's niet meer wou lezen). Wan mij niets dan lof! TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen