FilaF1 Geplaatst: 29 mei 2005 Geplaatst: 29 mei 2005 Hy Ik heb als internet provider telenet gekozen. Ben thuis aan het verbouwen en zou in iedere kamer een internet verbinding willen voor het gemak.Ik heb 1 computer. Weet dat de procedure EIA/TIA 568A zou moeten zijn en heb de Stopcontact RTT van nikko gekocht Heb het geprobeerd zoals ik het met de stopcontactdoos heb gedaan dus wil het zeggen van de 1 stopcontactdoos naar het andere contactdoos. Maar dat lukt niet en op de pc geeft de verbinding aan dat de kabel niet is aangesloten. Kan iemand mij uitleggen hoe het wel moet. Dank bij voorbaad
arnoldjan Geplaatst: 21 juni 2005 Geplaatst: 21 juni 2005 Je moet geen verdeeldozen gebruiken, zou dat het kunnen zijn?
alfadude Geplaatst: 25 juni 2005 Geplaatst: 25 juni 2005 Voor telenet moet je toch een hub zetten om dan met een netwerkkabel naar elke plaats te gaan dat je internet wil hebben. Gewoon aaneen zetten werkt niet volgens mij. Quo signo nata es?
spongebob Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 zou je niet beter gewoon een draadloze router kopen? dat is veel goedkoper en je kan ook nog eens in de tuin gaan zitten als je dat wil. retehandig en werkt super. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen