Gast Geplaatst: 30 mei 2005 Geplaatst: 30 mei 2005 @All, ik wil voor mijn vakantie eventueel een portable dvd speler aanschaffen. Ik heb al eens zitten loeren op het net maar er is zoveel keus dat ik door de bomen het bos nu al niet meer zie. IK heb een aantal eisen. 1. onderweg goed te gebruiken dus schokbestendig. 2. aansluiten op normale tv in appartement 3. indien 2 gaat welke kabel heb ik dan nodig Wie kan mij behulpzaam zijn met mijn vragen. mvg Olav
rob kalshoven Geplaatst: 2 juni 2005 Geplaatst: 2 juni 2005 Hi, Ik zou niet te goedkoop gaan (geeft teleurstellingen), deze slaan zeer snel over in een rijdende auto v.a EUR. 300,= kun je een redelijk apparaat verwachten. Aansluitingen zijn verschillend (meestal RCA (tulp) stekkers). Gr Rob DM800 HD SE / VU+ Ultimo / Open Pli Echo Star 3000 (werkt nog steeds) Yamaha surround Batavus fiets met grote bel en achteruittraprem
Gast Geplaatst: 3 juni 2005 Geplaatst: 3 juni 2005 dat vind ik nogal een getal € 300,--. Maar je schrijft Tulp. Kun je ook een voorbeeld plaatje posten hoe dat eruit gaat zien van tulp naar scart???? mvg Olav
Nobody2050 Geplaatst: 3 juni 2005 Geplaatst: 3 juni 2005 Heb zelf vorig jaar bij een grote Duitse winkelketen beginnend met de letter A een portable DVD-speler gekocht, was toen 299 Euro. Ben er zeer tevreden over. Toeval is dat deze volgende week woensdag weer in de aanbieding liggen en zelfs al 100 Euro goedkoper. Alle benodigdheden voor aansluitingen naar TV en vice versa zitten erbij, je kunt deze ook gebruiken als TV scherm aangesloten op een sat.ontvanger. Succes met je keuze. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
rob kalshoven Geplaatst: 3 juni 2005 Geplaatst: 3 juni 2005 Beste Olaf12, in de audio / video wereld gebruikt men diverse stekker aansluitingen, w.o. scart- jakets - bananenstekker (uit grootmoeders tijd) - SVCD stekker - composit stekker - enz. enz. en ook een RCA of zoals in de volksmond wordt gebruikt "tulp stekker". In redelijk gesorteerde elektronica winkels kun je verloop snoeren verkrijgen van "tulp" naar scart, in de meest uitgebreide uitvoeringen. ik hoop je hiermee weer wat info te hebben gegeven. Met zeer vriendelijke groet, Rob DM800 HD SE / VU+ Ultimo / Open Pli Echo Star 3000 (werkt nog steeds) Yamaha surround Batavus fiets met grote bel en achteruittraprem
pch Geplaatst: 4 juni 2005 Geplaatst: 4 juni 2005 Citaat: Heb zelf vorig jaar bij een grote Duitse winkelketen beginnend met de letter A een portable DVD-speler gekocht, was toen 299 Euro. Ben er zeer tevreden over. Toeval is dat deze volgende week woensdag weer in de aanbieding liggen en zelfs al 100 Euro goedkoper. Alle benodigdheden voor aansluitingen naar TV en vice versa zitten erbij, je kunt deze ook gebruiken als TV scherm aangesloten op een sat.ontvanger. Succes met je keuze. Greetz Nobody2050 Van welk merk was/is dat??? Gr. Pch
Gast Geplaatst: 4 juni 2005 Geplaatst: 4 juni 2005 bij food en non food keten waar je wel een pasje nodig heb,kosten ze vanaf dinsdag 99 euro(ex btw).(199 voor 2 schermen)(150 euro voor een vaste opstelling met radio) Goedkoop of duur,een uit/ingang(voor spel en video) zit er altijd wel op. Goedkope spelers,kunnen minder goed tegen schokken,vallen snel uit door warmte,hebben meestal een 4;3 scherm en doen het slecht overdag(in de auto is veel daglicht). Ik heb zelf een 8inch 16:9 model van een goed merk maar kost bijna 400 euro,maar werkt naar behoren. Een laptop is voor onderweg ook een optie.
Nobody2050 Geplaatst: 4 juni 2005 Geplaatst: 4 juni 2005 Van welk merk was/is dat??? Gr. Pch Het merk is Medion. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen