Werkpaard Geplaatst: 30 mei 2005 Geplaatst: 30 mei 2005 Hallo allemaal Ik heb hier een Sharp LCD type LC15M4E waarvan de + en de - verkeerd zijn aangesloten omdat er geen originele voeding meer bij was Ik heb het apparaat opengemaakt en nu blijken er twee SMD transistortjes kortgesloten te zijn. Het zijn allebei de FZT1053A ( staat op het SMD torretje ) Ik heb er vervangers in gedaaan de BD243 C en het toestel werkt weer gelukkig Ik wil er originele in zetten maar die kan ik bij de bekende onderdelen boeren niet vindenik noem geen namen maar de een eindigt op -WO en de nadere onderdelen boer op -DIS Wie kan mij vertellen waar ik ze kan vinden zie specificatie van de tor op http://www.zetex.com/3.0/pdf/fzt1053a.pdf Grazen is mijn lust en mijn leven
arnoldl Geplaatst: 30 mei 2005 Geplaatst: 30 mei 2005 wat dacht je van bij sharp. zijn meestal niet zo gek duur met onderdelen. grtx , arnold
Steve Geplaatst: 30 mei 2005 Geplaatst: 30 mei 2005 hier nog een vervanger die er ook in kan 890273-STN851.pdf
Werkpaard Geplaatst: 30 mei 2005 Auteur Geplaatst: 30 mei 2005 Thanks Steve Even kijken of ze diegene wel hebben die jij opgeeft als vervanger Enne er is geen schema service manual/part list van dit toestel bekend bij Sharp waarschijnlijk import apparaat. Dus onderdeel nummer kon Sharp dus dan ook niet vinden zeiden ze. Grazen is mijn lust en mijn leven
Werkpaard Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Geplaatst: 31 mei 2005 ik heb alleen de onderdelen/bestel nummers nodig van positie nummer Q1771 en Q1772 graag als je hebt de originele sharp bestelnummers die in de partlist van de service manual staan Grazen is mijn lust en mijn leven
Werkpaard Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Geplaatst: 1 juni 2005 Dank je Steve Ik heb ze vandaag besteld dus zal ze overmorgen wel hebben Grazen is mijn lust en mijn leven
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen