Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben sinds vandaag overgestapt naar versatel, voorlopig 2mb ipv de 3mb die ik had bij KPN, echter wel na enkele maandjes 20Mb verbinding.

Nu kan ik de netwerkverbinding van KPN ADSL niet verwijderen. Ik had hiervor een speedtouch ethernet modem van de 1e generatie(inbelverbinding is wel weg van KPN ADSL) Ik heb administrator rechten en ik ben ook ingelogd als administrator.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Geplaatst:

als ik het goed begrijp wil je je speedtouch ook gebruiken bij je nieuwe provider. Als je kijkt bij 'Advanced' en dan 'sytem' kun je een file uploaden. die is gekoppeld aan je provider. Daar zul je hem dan ook wel moeten krijgen/aanvragen/downloaden. Als het niet lukt moet je misschen effe je typenr. geven.

suc6

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:

volgens mij heb jij het over de 500serie en dat is het dus niet

een is een speedtouch home/pro en daar werkt dat wat anders

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Geplaatst:

firmware upgrade uitvoeren en je probleem is weg (volgens mij). de 500 (modem) wordt dus gezien door XP als modem en gaat pas weg als het een modem/router wordt en dat krijg je dus nadat je het apparaat opleukt.

vorige week nog meegemaakt (zelfde als topicstarter).

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Ik heb geprobeerd om de speedtouch home (geen 500 serie, die is nieuwer) om te zetten naar versatel, dat werkte niet met de door mij gevonden software. Ik "bel" nu in met de USB modem, werkt in principe goed echter kost me wel een USB poort, die toch al beperkt zijn, heb weliswaar een USB2 HUB chter als ik die de hele dag aangesloten laat loopt de pc om de een of andere reden vast. Dus die gebruik ik liever niet(de hub).

Ik wil gewoon die netwerkverbinding van KPN ADSL uit mijn netwerkverbindingen hebben.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen