Gast Geplaatst: 1 juni 2005 Geplaatst: 1 juni 2005 Hi Ik weet dat dit onderwerp heel erg waarschijnlik eerder is behandeld, maar kon de juiste reacties niet vinden.... Als ik zap en dan met name van duitse Premiere(alphacrypt) naar een NL zender heb ik vaak bovengenoemd melding. Voor mij betekend dat dat de omschakeling in mijn topfield 5000pvr tussen alphacrypt(en geldige Premiere card) en MR (ucas 3.0) met recente C+ card niet werkt, andersom van NL zender naar Premiere heb ik nooit een problem..... . Ik los het telkens op om de receiver uit en weer aan te zetten, maar vindt dit een beetje irritant worden. Zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben gemaakt en als ja zijn er oplossingen hiervoor (ipv MR een ....??) Alvast bedankt voor jullie reacties
Gorilla King Geplaatst: 1 juni 2005 Geplaatst: 1 juni 2005 In het topfield forum staat hier veel over, combinatie topfield met aantal cam's is niet optimaal. Xcam schijnt aardig te werken
PeHa Geplaatst: 1 juni 2005 Geplaatst: 1 juni 2005 Mr geeft geprogt nogal wat problemen op de Topfield vooral op de pvr versies. De ucas versies zouden geen problemen moeten hebben. Met de Xcam (angel) heb ik helemaal geen problemen, ook niet in samenwerking met de C+ kaart. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen