Ga naar inhoud


PMC-lijst met VH1?


Gast

Aanbevolen berichten


Ik weet niet goed waar het in zit. Maar overdag kan ik deze zenders met mijn Humax meestal niet zien terwijl ze 's-avonds vaak wel werken. En al ze werken overdag moet ik eerst mijn tuner op het betreffende kanaal zetten deze hardwarematig aan en uit schakelen om deze zenders te zien. Schakel ik vervolgens om naar een zender van een andere provider en weer terug dan moet ik dezelfde truc weer herhalen om deze weer werkende te krijgen. Hetzelfde geld overigens ook voor Kiosgue of eigenlijk voor dat hele pakket

 

Oh ja; Ik heb mijn Humax gepatcht met PH 2002G, de settings van Pet erin. En de laatste PCM file van Sat City. Een kaartje van Satkoos (ik heb al diverse andere geprobeerd, ik heb ook zelf eeprom files gemaakt) maar daar ligt het niet aan.

 

Het heeft voor mijn gevoel iets te maken met deze PCM update file. Het feit dat o.a VH1 en MTV en nog wat andere 2 maal in deze lijst vermeld staan, maar met verschillende daarbij behorende gegevens. Maakt waarschijnlijk dat de de Humax overdag het verkeerde setje gebruikt. Waardoor deze zenders niet gedecodeerd kunen worden.

 

Als ik er finaal naast zit of wanneer er iemand is die voor dit probleem een oplossing heeft. Graag antwoord.

 

<small>[ 02-06-2002, 21:05: Bericht gewijzigd door: aniseb ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...