Ga naar inhoud


var op usb hulp


duc748

Aanbevolen berichten


dat doe je met FLASHWIZARD_PRO_5.0

eerst de laatste dm7000-beta 109 18032005 img in de flash proggen en dan met FLASHWIZARD_PRO_5.0 je image op de usb zetten.is heel makkelijk mij is het ook gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rvs,

 

Je zult het vast goed bedoelen, maar de topic starter heeft het over een 7020 en niet de 7000. Hij moet dus geen image pakken voor de 7000. Flashwizzard pro werkt ook nog niet met de 7020. Hij moet zo-iets hebben als miniroot.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Duc748,

 

Voorop gesteld, ik ben nog te onbekend met de 7020, om hier een goed antwoord op te kunnen geven. In principe zou de flash geheugen groot zat moeten zijn. Het flash geheugen van de 7020 is groter dan de 7000.

Als je in een telnet functie dit in typt: df -h

Nu kun je zien hoe vol de "var"is. De "var" moet niet meer gevuld zijn dan 90 % ??

Zolang je daar beneden bent, dan heeft het geen nut om de var te verplaatsen.

En als je de var wilt verplaatsen is in de images voor de 7000 via groen of blauw dit te realiseren. Voor de 7020 weet ik echter niet zeker, dat deze optie erbij zit.

 

Volgens mij is miniroot bedoeld om op de usb stick images te zetten, zodat de 7020 multiboot wordt. Maar ik weet niet, dat in dit progje ook een mogelijkheid zit om de var te verplaatsen.

 

De nomale gang van var verplaatsen is meestal: usb stick formateren, daarna mounten en dan de var verplaatsen.

 

Misschien kan hier een 7020 kenner een beter antwoord opgeven ?

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...