guykers Geplaatst: 10 juli 2005 Geplaatst: 10 juli 2005 En dit is de reden dat het FTA blijft Citaat: Op mijn vakantie-adres in Spanje ging natuurlijk meteen de digitale ontvanger op ‘automatisch programma’s zoeken’. En jawel: daar kwam Simone van Trier met het Limburgse nieuws mijn tijdelijke Spaanse woonkamer binnen. Dat is een leuke gewaarwording, kan ik u verzekeren... L1 is de enige Nederlandse omroep die ‘free to air’ van de satelliet is te plukken. Dat betekent dat je geen abonnement op een settopbox van een aanbieder als Canal Digitaal nodig hebt. Alle publieke omroepen van bijvoorbeeld Duitsland, zowel de nationale als alle regionale, zijn op die manier gratis te ontvangen. Ik haalde in totaal iets van 200 televisie- en 500 radiozenders binnen. Waaronder L1 TV en L1 Radio. Maar verder aan Nederlandse zenders? Schamel. Radio 1, Radio Nederland Wereldomroep en de speciale satelliet-tv-zender BVN (‘Beste Van Vlaanderen en Nederland’), met een selectie van Nederlandse en Vlaamse programma’s. Dat was alles. Raar is dat. Vooral het ontbreken van Nederland 1, 2 en 3. Je zou toch denken dat juist publieke omroepen geen financiële drempel willen voor mensen die van de satelliet gebruikmaken. Zoals L1 dus… Harro Coumans ps Harro Coumans is algemeen directeur L1 bron: L1.nl nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen