Newbie Geplaatst: 3 juni 2005 Geplaatst: 3 juni 2005 Sinds een enkele dagen doet mijn taakbalk snel starten raar, ik heb die op een bepaalde grootte vast staan, echter die grootte wil die om de een of andere reden niet meer vast, ook de volgorde houdt die niet meer vast. De meest nuttige iconen had ik zichtbaar in het begin van de taakbalk, nu komen ze op een compleet ander plek te staan. Waar kan dit aan liggen, ik gebruik xp pro. In de taakbalk zitten 36 iconen. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Gast Geplaatst: 3 juni 2005 Geplaatst: 3 juni 2005 Ik zou om te beginnen je systeem ééns door een online virusscanner halen...
Newbie Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Geplaatst: 4 juni 2005 Volgens mij is het geen virus, ik heb nl twee u to date virusscanners op mijn sysyteem, AVG en Kaspersky die ik beide dagelijks update. Ik vermoed dat het aan de software van de USB modem van Versatel ligt die ik snds enkele dagen gebruik. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Gast Geplaatst: 4 juni 2005 Geplaatst: 4 juni 2005 Twee virusscanners op één systeem lijkt me geen goed idee, dit even ter info ...
Newbie Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Geplaatst: 4 juni 2005 Ze zijn niet beide actief, eentje is echt actief in realtime, de andere start ik evt indien nodig. Ik weet dat 2 actief niet goed is. Ik weet in ieder geval dat ik AVG eraf flikker, die beschermt me haast niet hoewel die wel een paar keer afging vond die enkele redelijk oude bestanden niet eens, dit terwijl de online scanner van mcaffee aangaf dat er twee virussen waren. Ik heb AVG eraf gehaald en Kaspersky geinstalleerd, had hier nog een licentie van, die sloeg meteen alarm dat ik aangevallen werd vanaf het internet door ene virus?? LoveSan. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen