Gast Geplaatst: 4 juni 2005 Geplaatst: 4 juni 2005 Ik heb vandaag een skystar 2 gekocht Mijn dreambox staat aangesloten op een 1 meter schotel met moter ik wil de sky kaart ook op dezelfde schotel plaatsen Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen
Albert_H Geplaatst: 4 juni 2005 Geplaatst: 4 juni 2005 Aan de schotel een twin LNB hangen en een extra kabel naar de Skystar trekken. De besturing van de motor vanuit de Dreambox blijven doen. Dan kun je op beide ontvangers onafhankelijk van elkaar alle transponders van de sat. waarop de schotel gericht is bekijken. Je kunt ook de Skystar op de loop through van de Dreambox aansluiten, maar dan heb je sterke beperkingen als de Dreambox aanstaat. Deze bestuurd dan de LNB en je kun op de Skystar alleen meekijken op transponders met dezelfde polarisatie en in dezelfde band. Als de Dreambox uitstaat dan heb je wel alle transponders van de betreffende sat tot je beschikking. Hoe het gaat als je dan ook vanuit de Skystar de motor gaat besturen weet ik eigenlijk niet. Ik kan mij voorstellen dat het fout gaat als je met de Skystar de schotelpositie veranderd en dan de Dreambox weer inschakeld, deze denk dan misschien dat de schotel nog op de positie staat waar hij hem het laatst opgezet heeft. Misschien dat een ervarings deskundige daarover wat kan zeggen. Succes Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Geplaatst: 11 juni 2005 Geplaatst: 11 juni 2005 de sky star heeft ze eigen besturing en de db ook dus dat word niks het beste kan je de db laten sturen en een twin lnb er in hangen ik doe het zelfde hier werkt goed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen