Gast Geplaatst: 9 juni 2002 Geplaatst: 9 juni 2002 hallo medeknutselaars Met mijn humax is er iets fout in het display staat bij het opstarten een kort moment L 2.07 daarna komt er te staan loch en dan fail als dat dan weg is staat er een error als E-CA wat kan dit zijn en hoe los ik het op??? ik kan de humax niet meer benaderen met de pc wie weet een oplossing ??? grtn speedy
Gast Geplaatst: 9 juni 2002 Geplaatst: 9 juni 2002 E-AC Incorrect application CRC-32 Download latest version of application S/W
Gast Geplaatst: 9 juni 2002 Geplaatst: 9 juni 2002 Ik had het zelfde probleem met het zelfde error gwoon de laatste firmware en patch + setting laden en alles werk weer normaal.
Gast Geplaatst: 9 juni 2002 Geplaatst: 9 juni 2002 Sorry het is een humax 5400 met 2.07 firmware hij heeft gewoon goed gewerkt maar bij het zappen ging het mis ik kan hem nu niet meer berijken met de pc wat moet ik doen ???? bedankt al voor jullie antwoorden grtn speedy
Ron Geplaatst: 9 juni 2002 Geplaatst: 9 juni 2002 Het is gewoon een iets oudere versie. L207 of H207 is goed mogelijk. Heb je de tips die andere je al gegeven hebben al zorgvuldig geprobeerd? Groetuh, Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 9 juni 2002 Geplaatst: 9 juni 2002 zelfde probleem gehad even de nieuwe software laden en je ben van alles af
Josje01 Geplaatst: 9 juni 2002 Geplaatst: 9 juni 2002 Speedy1288, laadt de recoveryfile en zie conection met Humax hersteld , en daarna de orginele soft dan de patch en als laatste de settings. greetz: Josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Gast Geplaatst: 9 juni 2002 Geplaatst: 9 juni 2002 Ok ik ga dit alles proberen maar het gekke was dat ik geen connectie meer met de humax kon krijgen ik ga wel even wat proberen jullie horen nog grtn speedy
Aanbevolen berichten