Gast Geplaatst: 5 juni 2005 Geplaatst: 5 juni 2005 Mijn vraag of het mogelijk is om ergens de snelheid van je processor te zien in Windows XP. Of is hier misschien een programma voor..?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 5 juni 2005 Geplaatst: 5 juni 2005 Doe maar eens eigenschappen van Deze computer..
Gast Geplaatst: 5 juni 2005 Geplaatst: 5 juni 2005 Google en dan CPU-Z. Das een super programma kun je alles uitlezen. Ik gebruik het vooral om te zien hoe hoog ik mijn verzameling cpu's kan clocken
Ome Merde Geplaatst: 5 juni 2005 Geplaatst: 5 juni 2005 start -> uitvoeren -> dxdiag (intypen, enter) bedoeld voor je video-eigenschappen (diagnose) echter je CPU speed staat in het eerste tabblad (systeem). merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Dan doe ik ook nog een duit in het zakje: Everest Home Edition. Gratis en allemaal rapporten mee te bouwen...
Tonskidutch Geplaatst: 16 juni 2005 Geplaatst: 16 juni 2005 Citaat: Sisoft Sandra. bullocks,, geen zin dat soort benchmarks.. vergelijken daarmee software die geen hond gebruikt en ten opzichte van een referentie die ook al nergens thuis staat. benchmark tests is speelgoed voor na school cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen