Ga naar inhoud


Humax en giga video50


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een giga video50 aangeschaft om mijn Humax ook boven te kunnen gebruiken. Mijn afstandbediening krijg ik maar niet aan de praat.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


RonPolderMan,

je moet dat blokje op de plek van de ir ontavnger op je humax(venster van kanaalnummer) rechts naast het kanaalnummer ongeveer in het midden van het cijfer plaatsen. Dan moet het werken.

Avensis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ron,

 

Misschien dat je hetzelfde probleem hebt wat ik had. Ik had last van het feit dat hij het soms wel en soms niet deed. Uiteindelijk bleek dat mijn draadloze koptelefoon op dezelfde frequentie uitzond als de Gigavideo 50 infrarood. Misschien heb jij ook draadloze apparatuur die er op stoort. Wireless LAN misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@avensis

dit had ik gedaan , en werkte prima boven, maar niet beneden waar de humax stond, nu werkt helaas niks meer , wel beeld maar geen afstandsbediening.

Eerst moest ik elke keer naar de hummie toe lopen om hem te resetten (liep elke keer vast), nu is dat opgelost. Nu moet ik elke keer van boven naar beneden lopen, ik wil immers mijn vrouw graag vochtig houden.(oeps! als Toxis dit maar goed vind).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...