Gast Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Als ik een email van iemand krijg met daar een link in, en als ik er dan op de link klik gebeurd er niks. Eerder als ik op de link klikte dan opende ook IE, maar nu niet meer. Welke instelling heb ik fout staan.
Gast Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Meestal is er dan ook een probleem met rechtermuistoets en bron weergeven. Ga even naar Extra > Internet-Opties Dan verschijnt er een Pop-Up met een instellingenvenster Onder Tijdelijke Internet Bestanden, zit een knop bestanden verwijderen. Druk op deze knop en vink aan ook off-line bestanden verwijderen. Druk op ok, ff wachten en weer op ok. IE-sluiten en opnieuw opstraten (niet de computer IE is voldoende) Nu mot de link weer werken vanuit je e-mail.
Pionewbie Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Via zoekfunctie sat4all: kan geen links vanuit Outlook "starten"
Gast Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Ja leuke link maar dat doet het bij mij niet als ik er op klik. Dan gebeurd er niks. Kijk en dat is het probleempje wat ik heb. Dat is zo ook bij email.
Pionewbie Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Ctrl (of was het shift?) indrukken en dan op de link klikken. Dit is een truukje om de link toch te openenen. Anders link kopieren en in adresbalk IE zetten. Oplossingen: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q180176 http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q281679
Gast Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Topic kan dicht. Ik heb IE6 verwijderd en er weer op gezet. Loopt weer als een speer. Bedankt voor de reactie,s. Groetjes Robje.
bonanzaradio Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Je gaat op internet. Dan bovenin de balk optie extra. Daarna internet-opties. Dan tabblad programma's, en onderaan de pagina, staat een optie "controleren of internet-explorer de standaard browser is". Deze moet je aanvinken. Daarna verbinding verbreken. Opnieuw internet opstarten, als het goed is vraagt de comp. nog een keer om de bevestiging. Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen