Ga naar inhoud


Loader weg uit 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Per ongeluk bij het upgraden van een wat oudere 5400 het bestandje geladen dat ik normaal na het aanbrengen van de 208 loader er in zet.

Resultaat: loader weg! (Was 1.37, L of H).

Hummie geeft nu slechts 4 streepjes met een knipperende punt in het midden en is niet meer te benaderen.

Het ding heeft de bekende connector op de print en daar heb ik dus niets voor, bovendien, waar vind je die oude loader, 2.08 zal er niet inkunnen?

Iemand goede ideetjes, behalve inpakken en opsturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb hier een tijd terug eens iets over gelezen,maar pin me er niet op vast.

 

Er zou een mogelijkheid zijn,d.m.v. de hummie op een identieke hummie,dus met zelfde loader,via de serieele kabel met elkaar te verbinden en zodoende de loader er weer overnieuw op te zetten.

 

Heb dit verhaal ergens op schijf staan of uitgeprint maarre weet niet meer waar dus ga ff zoeken als ik het weer vind hoor je dit van me.

 

Heb ook een oude hummie en hier zit loaderversie L 1.37 op of er hummies zijn met H 1.37 weet ik niet.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat verhaal berust op onzin!

Ik heb mijn humax ook ooit verziekt op deze manier en heb toen van een maat "geeist" dat hij me uitlegde hoe het een en ander werkt zodat ik het de volgende keer zelf zou kunnen.

Helaas weet ik nu wel hoe het moet, maar zonder z-board of flash-board kun je er niets mee, en zo'n board heb ik niet.

Zoek dus iemand die zo'n ding wel heeft.

 

Groetuh,

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tijdje geleden hetzelfde probleem gehad met mijn hummie. De loader versie van mijn hummie is trouwens H1.37.

Na een poging mijn hummie te updaten ging het mis.

Mijn hummie toonde na het opstarten alleen maar vier streepjes met een punt in het midden.

 

Na een z-board van een kameraad geleend te hebben dacht ik dat het euvel snel verholpen zou zijn......maar helaas... de hummie startte ook niet op van het z-board.

Dus hummie maar opgestuurd naar de importeur waar het probleem onder garantie verholpen is geworden! Het heeft ongeveer 2 a 3 weken geduurd alvorens ik mijn hummie terug had. Ik denk dus niet dat hij in korea is geweest.

 

Is trouwens een flash-board een z-board?

 

Roy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit eens een klein verhaal geplaatst door <teebee> over verschillende loaders, dus goed opletten dat je de goede loader er weer inzet.

 

<<<<< Kastje openmaken en kijken of de print uit 1 of 2 delen bestaat. (dus of het een los tuner board heeft). Los tuner board is H of L 10x1 board is H of L 20x Dan kijk je op het tuner blikje. Daar zit een witte stikker op met daarop MK2 of MK3. Mk2=L-loaderMK3=H-loader Nu weet je als het goed is genoeg. Voorbeeld: vaste tuner (dus op het moederboard) en MK3 tuner: H20x >>>>

 

Groetjes en suc6, JD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...