bromtol Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 ik heb er een nieuwe computer bij. bij mijn oude ga ik via start - uitschakelen automatisch naar uitschakelen omdat de stand-by knop grijs is. die nieuwe heb ik net zo ingesteld als de oude maar wat ik ook doe (ben ook in het bios geweest) de stand-by knop wordt niet grijs. (dus gaat de muisknop daarheen.) hoe krijg ik die knop grijs? op internet zie ik heel veel tips om stand-by van grijs af te krijgen, maar niets om hem grijs te krijgen. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
MagicOnline Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Lees het volgende stukje eens. http://support.microsoft.com/?kbid=324347 Het is officieel bedoeld voor 2003 maar het werkt ook prima met XP. Suc6 CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
bromtol Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Geplaatst: 6 juni 2005 het zal vast wel iets te maken hebben met SP2 want die nieuwe heeft SP2 en die oude bewust niet. ik ben al met je tip aan de slag gegaan, maar nada. misschien kan stand-by niet uit met SP2. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
MagicOnline Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Ik heb een reg bestandje voor je gemaakt. Uitpakken dubbel klikken en de pc rebooten. Als het goed is is standby nu gedisabled CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
bromtol Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Geplaatst: 6 juni 2005 hartstikke bedankt. het werkt. bromtol voelt zich flapdrol. MagicOnline for moderator. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Edd Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Deze en meer van dit soort tweaks op http://www.kellys-korner.com/
MagicOnline Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Pas wel op als je iets van het net af plukt. Controleer altijd de inhoud en maak een backup van het register!, moet regelmatig problemen oplossen omdat ze hun pc's goed verprutst hebben. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen