Ga naar inhoud


Astoncrypt CI in Micronik?????


Toxic

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb onlangs een Aston CI-module gekocht (V1.00), bestemd voor mijn Micronik 1100. Echter als ik de CI in mijn ontvanger plaats, is het net of het tunergedeelte uitgeschakeld wordt, geen ENKEL kanaal is meer te zien, dus ook geen FTA-kanalen, wel is in het menu de CI te benaderen. Volgens de leverancier van de CI ligt het aan de software van mijn ontvanger. Echter ik gebruik de laatste versie die op de Micronik-site staat (Vxx.xx.33). Heeft iemand hier ook problemen mee, of is toch gewoon mijn Aston CI defect...<P>------------------<BR>

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb hier de Micronic 1200S staan , deze werkt zonder problemen .<BR>Nou weet ik niet in hoever er verschil zit tussen beide ontvangers maar zowel met de Irdeto 4.6SE als met de Aston 1.00 heb ik tot op heden geen problemen.<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik gebruik nu (nog steeds) V33, van de volgende versies weet ik niet of ze nog wel op de 1100 werken. Ik heb nl ook eens een file in de box geplaatst die voor de 1200 bestemd was, en dan werkt het dus ook niet meer... :-(<P>Maar nu het vreemde, ik plaatse vanavond (omdat ik morgen naar de winkel wil om die Aston om te ruilen) de CI (na 4 weken op de plankt te hebben gelegen) nog eens in m'n ontvanger en wat denk je? hij werkt(te)!!!! Maar na 4 min hield die er weer totaal mee op en kan ik dus weer geen enkele (dus ook geen FTA) kanaal meer ontvangen. Dus CI er weer uit en de rest werkte weer... Toch maar even naar de shop voor een andere CAM denk ik.......<P>------------------<BR> back.gif

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ben nog even met m'n Aston naar een mede-hobbyist gegaan en hem in z'n 5400 geprobeerd, weer werken dus he!! En nu ook weer vlekkeloos in m'n Micronik! Onbegrijpelijk... wat doet een 5400 (zelfreparend???) wat een TV-Box niet doet???<BR>Maarja, probleem is weer opgelost... :-)<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...