rvs4all Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Klik hier voor deel 1 Wanneer de versterker geheel in elkaar gezet is, werkt deze helemaal niet meer. Er zit een kleine trafo die direct vanaf de 220 een 13V wisselspanning maakt. Die gaat het mainboard op. Daar hoort dan eigenlijk e.e.a. geschakeld te worden zodra je op de aan/uit-knop drukt zodat er 12V gelijkspanning terugkomt en via een relais de "grote trafo" van 220V voorziet. Dit gebeurt dus niet. Zodra ik nu de achterkant van de versterker losmaak, dus dan wordt de massa van de tulpaansluitingen losgemaakt van de andere massa's, dan start het apparaat wel. Alleen komt er na een aantal seconden "PROTECTION" in het display te staan. Maak ik vervolgens via een draad contact tussen de "hoofdmassa" en de massa van de tulpaansluitingen, schakelt het apparaat meteen uit. Laat je de draad los, schakelt het apparaat weer in om vervolgens weer "PROTECTION" te laten zien. Kan dit een aanwijzing zijn? Heeft iemand een idee? Alvast bedankt, Rob.
Steve Geplaatst: 7 juni 2005 Geplaatst: 7 juni 2005 koppel een van de beide kanalen los en kijk dan of hij door speelt(het complete doc kan ik je eventueel wel mailen.)
rvs4all Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Geplaatst: 7 juni 2005 Hallo Steve, Misschien is zo'n document wel handig. Dan kan ik ook wat makkelijker bepalen waar ik het beste een van beide kanalen los kan koppelen. Mijn emailadres staat in mijn profiel. Alvast bedankt voor de moeite! Rob.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen