marco24 Geplaatst: 7 juni 2005 Geplaatst: 7 juni 2005 pc pentium 2 windows xp pro sp2 het is de bedoeling dat ik bij het aanzetten geen gebruikersnaam en wachtwoord hoef in te typen hoe kan ik dat uitschakelen een 2e vraag hoe kan ik in win xp bij het opstarten automatisch explorer starten
Puch Geplaatst: 7 juni 2005 Geplaatst: 7 juni 2005 Ga naar configuratiescherm/gebruikers Daar moet je twee gebruikers zien. Je eigen account en een gastaccount. Als er meer accounts staan verwijder je die. Opgelost. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
jooroe Geplaatst: 7 juni 2005 Geplaatst: 7 juni 2005 Ik heb dit ook een keer gehad en toen werkte de bovenstaande oplossing niet. Ik heb TweakUI gebruikt. Volgens mij te downloaden bij tucows. Daar kun je een autoinlog maken voor een gebruiker. Succes Vu+ Ultimo - Open Pli Vu+ Duo - Open Pli Viosat G4 2xALPS duoLNB, 2xALPS quadLNB
Smurf Geplaatst: 7 juni 2005 Geplaatst: 7 juni 2005 en een linkje naar internet explorer in de map "opstarten" zetten dan start IE automatisch op bij inloggen Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Newbie Geplaatst: 7 juni 2005 Geplaatst: 7 juni 2005 Ja maar het is de bedoeling hier dat er niet hoeft te worden ingelogd, dat dit automatisch gebeurt, de wachtwoord weghalen bij de account die automatisch inlogt wil wel eens helpen, als er 1 acount is werkt dit zeker, anders kun je het tweakui onderdeel van MS powertoys installeren, hier kun je opgeven wie er automatisch gaat inloggen ook al is er een password ingesteld. Powertoys vvoor xp is te downloaden bij Microsoft. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
jooroe Geplaatst: 7 juni 2005 Geplaatst: 7 juni 2005 Ik zou toch echt NIET aanraden een windows account ZONDER wachtwoord te gebruiken. Dit is wel heel erg makkelijk voor mensen die graag es in je computer willen kijken. Met autoinlog start je computer gewoon in 1 keer door maar logt ie wel in, dus is je account in ieder geval password protected Vu+ Ultimo - Open Pli Vu+ Duo - Open Pli Viosat G4 2xALPS duoLNB, 2xALPS quadLNB
Gast Geplaatst: 7 juni 2005 Geplaatst: 7 juni 2005 Volgende registersleutels moet je aanpassen of toevoegen om automatisch in te loggen met wachtwoord. Allen staan onder HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon : AutoAdminLogon moet 1 zijn. DefaultUserName moet je gebruikersnaam zijn. DefaultPassword moet je wachtwoord zijn. Maar ja, dan staat je wachtwoord weer open en bloot in je register...
marco24 Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Geplaatst: 7 juni 2005 het is niet erg belangrijk of het veilig is of niet de pc is voor mijn oma die er kerkdiensten mee via internet wil luisteren verder word er niets met die pc gedaan het moet namelijk niet te ingewikkeld worden , vandaar ik ga het een en ander proberen en laat het nog weten met vr gr marco
marco24 Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Geplaatst: 7 juni 2005 geweldige tip over dat register het werkt fantastisch simpel en geen extra programma's nodig bedankt voor de info
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen