Gast Geplaatst: 8 juni 2005 Geplaatst: 8 juni 2005 Ik lees op een bepaalde voetbalpagina, dat Finland-nederland wordt uitgezonden op YLE. Wat is dat YLE? Ik kan het nergens vinden. Wordt trouwens deze wedstrijd niet op een een of andere Finse zender, of misschien per feed, uitgezonden. Wil graag de wedstrijd zien, maar wil geen 6 euro 95 betalen voor die ene wedstrijd per drie maanden.
opzolder Geplaatst: 8 juni 2005 Geplaatst: 8 juni 2005 YLE is een Finse zender. Op welke satelliet en of die FTA is (denk het niet), kun je terugvinden op www.lyngsat.com of www.kingofsat.net . Groeten van de zolder.
Jean-Claude Geplaatst: 8 juni 2005 Geplaatst: 8 juni 2005 YLE zit op Thor 3 in Conax - dat kan ie dus wel schudden ! DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
EL PIÑO Geplaatst: 8 juni 2005 Geplaatst: 8 juni 2005 Kijk eens op http://www.oranje.nl/ Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen