Ga naar inhoud


radegast van Hydra in PLI


Gast tobo01

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk de Radegast versie van Hydra inclusief configuratie-menu in de PLI te copieren?

 

Welke bestanden moet ik dan allemaal kopiëren?

 

Het lukt me niet om de huidige Radegast uit PLI te configureren voor CS.

 

Moet ik dan ook Netpilot meecopieren?

 

Hydra draait nog goed, maar PLI is ook een "lekkere" emu. Alleen die softcams configureren!!!

 

Is er misschien een plugin om de softcams te configureren?

 

Groeten,

 

Tobo01

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tobo01,

 

Ik zou het anders doen. Gebruik radegast helemaal niet. Maar gebruik camx, deze emu kan als client op een radegast, newcamd of camx server, werkt uitmuntend.

Camx is, als deze in pli is geinstalleerd ( werkt ook in andere images ), direct klaar voor de smartcard ( irdeto 2 of seca 2 ) en als je sharen wilt, dan moet je in camx.config in var/etc even iets aanpassen

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hij wil graag radegast gebruiken, dus dit zal hem niet veel helpen, ik zit met een vergelijkbaar probleem, ik wil ook een emu onder pli plaatsen, maar niet downloaden, welke file moet ik editen om de emu zichtbaar te krijgen in het overzicht, en het script hiervoor te starten ?

 

Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arjanhs,

 

Ik heb daar wel naar gezocht ( via ultra edit allerlei bestanden etc in zien ), maar niets gevonden wat leek op ( in hydra ) smartcam.xml of (in rudream ) emulist.xml.

Dus je kunt radegast ( of een andere emu) wel installeren via ftp/telnet maar niet zichtbaar maken onder de blauwe knop.

Misschien weet een ander pli expert dit wel.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het, anders valt het pli image voor mij af, heb de laatste tijd wat core dumps met ruDREAM, wil daarom op zoek naar wat anders, bedankt voor je antwoord.

 

Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arjanhs,

 

Pli is in combinatie met camx en eventueel newcamd gewoon een zeer stabiele image, vooral camx werkt zonder iets te hoeven te configureren met een smartcard en werkt ook perfect als client op een radegast, newcamd of camx server.

Een andere emu, die ook goed is, is mgcamd ( ik weet niet dat deze dowload-able is met deze nieuwe pli image )

 

P.S. De nieuwe rudream image vind ik tegenvallen, het gebruikers gemak ( via de afstandsbediening de emu's te kunnen configureren ) is in de nieuwe image nogal ingewikkeld, terwijl dit met de oudere images ( op basis van 1.08 of 1.08.2) perfect ging.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik hoop dat ik dit mag vragen, maar hoe pas je camx.config aan in var/etc?

Hoe pas je poortinstelling aan ivm cs(bij Hydra kun je dat met ab)?

gr Gerardo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gerardo,

 

Ik doe het altijd met ultra-edit. Dit werkt perfect, ultra-edit heeft een ftp functie in zich.

Maar het editten kan ook gebeuren met dreamcontrolcentre ( DCC ). Selecteer het te configureren bestand en druk met de rechterknop op de muis en kies bewerken.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...