Ga naar inhoud


Wat is een goede ontvanger


Gast

Aanbevolen berichten

Vraagje ik wil een andere ontvanger kopen en nu is mijn vraag met welke ontvanger kan ik zonder kaartje ( wel mogenlijkheid om er een kaart in te kunnen steken) de vrije kanalen ontvangen.<BR>de ontvanger moet een seca zijn en ook nog andere systemen kunnen ontvangen.<BR>wie wil me daar eens wat over vertellen.<P>John shocked.gif" border="0 <P>hm glas bier icoontjes enzo ziek hier niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites


een VHSAT twin CI voor 579,-- (zonder CI's uiteraard) op het moment maar die worden duurder geloof ik. (699)<BR>Deze ontvanger is er trouwens ook onder een aantal andere namen: Palcom, Lorenzen en Digenious.<P>Toxic[Q]<p>[ 11-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Humax 5400 Embedded Irdeto kopen!<BR>Hfl.1099,- incl. BTW.<P>En na de patch erin te hebben gezet kan je tevens Seca en Irdeto decoderen in je embedded slot en hou je dus nog 2 CI sloten vrij voor later.<P>Tevens Dolby Digital Out, kanalenlijst en menu makkelijk zelf met computer te bewerken.<P>Wil je kwaliteit....<P>HUMAX 5400<P>SIM-PEL<P> shocked.gif" border="0tongue.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is allemaal mooi en aardig maar officieel heb je wel een aston CI nodig. Dat het nu allemaal kan met een GW'tje in de embedded cam van de humax 5400 is leuk maar is niet iets waar je van uit moet gaan.<BR>--------------------------------------------<BR>Humax 5400 is op zijn goedkoopst: 999,--<BR>Aston CI minstens 300,--<BR>maakt samen een kleine 1300,--<BR>--------------------------------------------<BR>Lorenzen, VHSAT, Palcom, Diginious twin CI kost tussen 579,-- en 699,-- <BR>aston CI minstens 300,--<BR>Maakt samen tussen de 879,- en 999,-- en dat is dus gemiddeld <B>360,-- gulden goedkoper!</B> en dat is best veel geld voor een ontvanger die alle mogelijkheden bied van de 5400 op de interne irdeto CI (die de topic starter niet nodig heeft) en een digitale uitgang na.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ghallo...<P>Bedankt voor de zeer duidelijke reactie's<BR>de humax spreekt mij wel aan ik heb er meer positive berichten over gelezen.<BR>ik heb ook even gebeld met XXXXXXXXXXXX en die vertelde me dat het " software matig " ontvangen van seca nog in de kinderschoentjes staat en dat het niet 100% werkt aanbevolen wordt een ci ? dingetje tegebruiken koste bij hun 349 en de ontvanger 1075. Denk dat ik eerst maar eens mijn ontvanger gaat verkopen.en dan iets nieuws haal.. shocked.gif" border="0 want ik deed toch wel schikku van de prijs...Is voor mij toch weer een hele week werken wink.gif" border="0 <P>Gegroet The Sahib<P><BR>-----<BR>GEEN RECLAME OP HET BOARD!!!!!!!<BR>-----<p>[ 11-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kocht afgelopen weekend een Hummer5400 in Duitsland via www voor DM 789,95 plus DM 7,- verzendkosten. Betaald heb ik met creditcard.<BR>Zo goedkoop heb ik hem nog nergens gezien.<BR> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit er nu tussen te twijfelen.<P>Humax5400 of VHSat, welke kies ik nu.<BR>Misschien kunnen er wat gebruikers er een leuk advies te geven door wat voor- en nadelen te noemen.<P>Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

die keuze kan alleen jij maken.<BR>Wil je hobbyen neem je de 5400, wil je gewoon voornamelijk tv kijken en een makkelijke goedkope en snelle ontvanger pak je de Palcom-Lorenzen-Diginious-VHSAT. Als extra kun je met deze ontvager ook netjes met een editor de zendertjes op een rijtje zetten en passen er 2 CI's in. De 5400 blijft samen met een Nokia 9600 natuurlijk het hobby toestel, maar heeft dan ook een andere prijs en heeft net als iedere andere ontvanger ook nadelen.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ SVETIK<P>rrrr..... dat klinkt lekker zeg; een duitser die verstuurd met CC betaling.<P>stuurt hij dan gewoon naar NL of moet dit naar een duits adres toe?<P>kun je een URL melden, rrrrr.... (is toch niet illegaal ?)<P>c-ya's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me ook wel een mooie prijs, alleen lastig met garantie, of niet? Ik ben zelf meer interested in een 5300 of 5350, wat is de URL van die zaak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enig nadeel is dat je een aparte Aston Seca kaart nodig hebt, als je deze hebt dan kan daar gewoon een Goldcard ingestopt worden en dat werkt gewoon.<p>[ 27-07-2001: Message edited by: registered12345 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me ook wel een mooi apparaat als ik de specs lees. Alleen een Humax heeft twee vrije CI slots en de Nokia maar eentje....<P>Wel leuk dat opnemen met de harddisk. Als je die later nog weer kan aansluiten op een DVD recorder wordt het pas echt leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan natuurlijk ook de Nokia 9902S nemen met Harddisk recording en dat is dan 18uurtjes opnemen op een 40GByte HDtje.<P>Dit is natuurlijk ook een lekkere hobby machine.<p>[ 27-07-2001: Message edited by: registered12345 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...