Ga naar inhoud


Nieuwe firmware voor de micronik


Gast

Aanbevolen berichten


Ja, nog steeds het aloude probleem helaas. Wat is er trouwens verbeterd in deze nieuwe versie? Ik heb nog nix kunnen ontdekken...<BR>En wat houden die twee versies eigenlijk in (voor blauw en groen display)? Ik heb een knalgeel display! Is dat weer wat nieuws of zien onze oosterburen dit voor groen aan...<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een paar dagen blijkt het geluid toch nog niet goed te zijn. Loopt niet gelijk met het beeld en gaat na ongeveer 30 min kraken, na een keer zappen werkt het wel weer goed.<P>Zijn er mensen die hier ook last van hebben?<P>Grtz xpbe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook niets kunnen ontdekken alleen de eerste dag werkte het geluid prima, dus ik dacht dat ze dit eindelijk een keer opgelost haden. ik heb de box nu meer dan een jaar en de software is nog steeds niet goed !!!<BR>Over blauw en geel/groen die blauwe is weer een nieuwe versie maar weet ook niet over er veel verschil in zit.<P>Grtz xpbe<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ XPBE: Heb intussen toch iets ontdekt in de nieuwe versie, namelijk het geluid. Dit veranderd soms van samplerate (toonhoogte), ik denk om er voor te zorgen dat het (een beetje) synchroon blijft lopen met het beeld, het is net als dat je naar een oude cassetterecorder zit te luisteren. Ik als muziekliefhebber kan me daar mateloos aan ergeren...<P>@Mercurie: <BR>1. Download eerst een versie (ik geloof dat het 72 is) van de Micronik support site, pak deze uit en verwijder daarin de v72.bin (o.i.d.).<BR>2. Plaats de nieuwe binfile (V78) in de directory. <BR>3. Nu moet je nog 1 van de 2 scriptjes aanpassen (voor COM1: en COM2 smile.gif. Dit doe je door rechter muisklik op icoon, klikken op edit, en dan in de text de bestandsnaam aanpassen (er staat dus iets van dir/v72.bin, hier maak je dir/v78.bin)<BR>4. En starten maar!<P>P.S. Dit geldt alleen voor de file voor de 1200 (groen/geel display), de 1300 gebruikt tegenwoordig Hyperterm...<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!<p>[This message has been edited by Toxic (edited 23 October 2000).]

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toxic: <BR>Helaas maar dat was bij de vorige versie ook al zo. (Dit veranderd soms van samplerate (toonhoogte), ik denk om er voor te zorgen dat het (een beetje) synchroon blijft lopen met het beeld).<P>Grtz xpbe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, dat was me niet opgevallen. Ik moet er wel bij vertellen dat ik die oude versie maar twee dagen in m'n ontvanger heb gehad, ik had namelijk eerst een 1100...<BR>Wat ik niet kan met deze versie is de klok aanpassen, wat ik ook probeer (zoals ook beschreven is in een eerder topic), hij blijft 2 uur achterlopen. Maar ja... als dat het enige is wink.gif...<BR>Ik heb op het Duitse board ook nog wat gelezen over de verschillende versies: Bij het 'blauwe' model gaat het in principe om een 1300, maar dan zonder de chips op het moederboard die zorgen voor de aansturing van de (IDE) HDU. <BR>Ik ben ook maar eens gaan kijken in mijn ontvanger, ik heb echter wel een tussenmodel 1200, dus wel met een IDE connector (zonder chips), maar deze is anders van opzet als een 'echte' 1300 en een nieuwe 1200.<BR>Je ziet, ze zijn nog niet helemaal uitontwikkeld daar bij Micronik...<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

en voor wie het wil proberen ik heb op mijn <BR>gold kaart in de micronik de files van satturk geset om te proberen en die werken als een speer ook de taqillas<BR>sucses<BR>mercuri<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

xpbe ik heb de zelfde als jij de mijne is al <BR>een jaar oud mischien progameer je ze niet goed ik gebruik een jdm voor de loader en het<BR>hex file en een phoenix op 3.57 mh.voor de bin file ik moet wel zeggen dat hij bij het programeren van de hex file niet goed doet daar geeft hij een fout maar alles staat er wel op en ik blijf zeggen als een speer.<BR>sucses<BR>mercuri<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mercuri:<BR>Dat is mooi dan ga ik het nog eens probeeren.<BR>Het is nu zo dat de box niet vast loopt maar ik krijg bij het multi access modul alleen maar irdeto.<BR>Moet hij lang inlopen?<P>Grtz... xpbe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...