Ga naar inhoud


pace dvr 500 ? upgraden gaat niet ?


xinetic

Aanbevolen berichten

Ik heb ook nog een pace dvr 500, maar die doet weinig meer. Als ik hem aanzet dan kipperd dL even, er verschijnt een 1 met een draaiend rondje, daarna heel even een A zichtbaar en daarna is het display uit en verschijnt er op het beeldscherm de melding "searching for default frequentie", maar deze melding blijft er wel uren op staan? ik heb geprobeerd de ontvanger te voorzien van nieuwe software, maar zonder succes. tijdens het upgraden komt de foutmelding E7 op het display te staan (wat betekend dat er verkeerde software wordt ge-upgrade) ik heb de G4 en G6 versie geprobeerd. wie o wie weet wat ik nu moet doen......??????

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo<P>Staat de startfrequentie wel goed ingesteld dat moet zijn: 12515<BR>symboolsnelheid: 22000<BR>polarisatie: horizontaal<BR>Fec: 5/6<P>Dit is in het menu van de ontvanger in te stellen door installatie te selecteren, dan pincode 9949, selecteer handmatige kanaalafstemming en vervolgens Home channel en deze dus wijzigen in bovenstaande waarden<BR>Succes Bobhop

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zijn geen elco,s het is de software die het fout doet,je moet gewoon de kast opsturen naar boombeck het kost je 80 piek maar dan werkt hij wel weer ,heb ik ook gedaan ,greetings from roelof wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen softwarefout, Roelof.<P>Ik ken die dingen door en door, waarschijnlijk heb ik je ontvanger zelf nog ooit aangeraakt :-)

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan dit allen bevestigen het probleem van pace is dat de elco,s uitdrogen en hierdoor van capaciteit verandert dit probleem kwam al voor in de analoge pace ontvangers frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig ook dezelfde PACE met hetzelfde probleem als omschreven door -xinetic, echter bij mij blijft hij niet hangen in "zoeken startfrequentie", hij geeft bij mij aan dat hij geen signaal heeft. Ik heb de betreffende? elco 47 uF al vervangen, helpt niet. Wat wordt de volgende stap? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...