peter-nmgn Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Hey, wat doet een ontstorings filter die bv op stroomkabel zitten?? (soort hulsjes die erover heen zitten, zitten bij nieuwe apparaten zoals versterkers ofzow) groetjes van peter Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Psychosammie Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Voorkomen dat er storende signalen met hogere frequenties je apparaat binnen komen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
peter-nmgn Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Geplaatst: 9 juni 2005 geld dit ook voor coax kabel?? Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Barabas Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Citaat: Voorkomen dat er storende signalen met hogere frequenties je apparaat binnen komen. En je apparaat uitgaan. Dat zeg ik... lezen!
Psychosammie Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Nou, dat lijkt me niet echt. Coax is een afgeschermde kabel die je gebruikt om een verbinding te maken tussen 2 apparaten die niet op voorhand al storing produceren. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Jan Ambers Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Bij de flips 100Hz app was er steeds een coax kabel met aan elk eind een filter... De "nederlanders kennende" zal dit niet onnodig geleverd worden!
Tonskidutch Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 een paar ferrietkernen halen van verschillende diameter bij je hobby electronica zaak... doet wonderen.. heb ze om alle aansluitkabels zitten van tv tot en met av-receiver. de gene die dat niet gelooft "welke positieve werking dit heeft" op beeld en geluid doet maar.. maar ik wil niet meer zonder. cheers Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen