pro Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Wie kan mij zeggen hoe ik een poort (80) open kan zetten in de router prestige 650 h,volgens mij moet ik in nat zitten maar van alles gedaan en het lukt niet
Bigfoot Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 maak es een printscreen van de pagina bij NAT waar je het nu hebt ingesteld...
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Je moet het in NAT instellen, en daarna ook nog in je firewall. Packet Direction = WAN to lAN daar voeg je een regel toe met als source ip 0.0.0.0, destination het ipadres van de computer waar je naar toe wil, en poort 80. Mocht het niet lukken kan ik wel ff een screendump maken voorje..
pro Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Geplaatst: 9 juni 2005 wil je dat voor mij doen want ik kom er nog steeds niet uit
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 stap 4 ( Klik op het Firewall gedeelte)
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 stap 5 En dan maar Apply, en zou ie het moeten doen.
pro Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Geplaatst: 9 juni 2005 beste Appien ik heb de gegevens in gevuld maar het blijft maar kan geen verbinding maken ,maar dan op poort 23 wat doe ik fout
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Wat heb je precies allemaal en wat wil je allemaal doen? Om welke ipnummers gaat het precies? Kun je een screendump posten wat je nu allemaal ingevult hebt?
pro Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Geplaatst: 9 juni 2005 sorry appien ik had iets te snel gereageerd ,had de verkeerde ip nummer ingevuld. dus toch nog goed gekomen bedankt voor de snelle hulp die je geboden heb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen