Ga naar inhoud


Wie vindt welke CI receiver


Gast

Aanbevolen berichten

Iedereen heeft uiteraard een andere ontvanger, nu is mijn vraag welke CI ontvanger werkt lekker `soepel`<P>O.a. wil ik er graag de info-epg van willen kunnen opvragen van bijvoorbeeld het spaanse seca pakket (als dat al kan zonder orginele spaanse gold box)<P>Moet snel reageren op de afstandsbedienning.<P>Voor een draaibare schotel geschikt zijn.<P>Als ze er al zijn min of meer mediahigway compatible zijn.<P>Liefst dan met 2 CI`s.<P>Ik heb ergens gelezen dat je met een xxx8000 van ik dacht galaxis bijvoorbeeld de spelletjes van telepiu kan spelen, wel grappig natuurlijk, niet noodzakelijk.<P><BR>Ik zou zeggen brand maar los met z`n allen.<P>Ben benieuwd wie welke voorkeur heeft.<P>B.v.d. Kees.<P>P.s. wat heb/kan je nu min of meer met dat open-tv ?<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,<P>Ik heb op het moment een Strong 4375.<BR>Analoog/digitaal 2 ci slots en ingebouwde positioner.<BR>De menu structuur is niet zo spectaculair als de echostar 3000. Maar deze ontvanger draaid wel lekker,is snel en zeer stabiel met de aston 1.03.<BR>Een fijne ontvanger voor dat geld als je een beetje zoekt voor F 999,-<BR>En hij voldoet aan je eisen ik vind hem beter dan de echostar.<P>groeten Toon.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kees heeft het al gezegd. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat het apparat (strong 43...) een hele gooie is.<P>Ik zou het ook willen kopen. Ik heb momenteel een pioneer seca kast. Waar wordt het voor 999 verkocht Kees???<P><P>------------------<BR>faxme

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keesie om aan alle wensen van jou te voldoen vergeet het maar, zeker als het om de EPG gaat van alle landen is dat onbegonnen buiten dat om is natuurlijk strong 4375 een leuke ontvanmger, al zou ik hem nooit ruilen met mijn hummie 5400 laugh.gif<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keesie ik heb hier een Humax5400 met Aston1.03 en heb geen problemen met de autoupdate mijn zwager en schoonouders met dezelfde machine ook niet gebruiken Yoakam en Zoxx files Nu ben ik aan het testen met<BR>Satturk seca AU.<P>Dus niet iedereen heeft problemen met de AU van de humax&Aston<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die strong is men nogal over te spreken zie ik.<BR>En die Hummie op zich ook wel al zie ik daarvan toch wel erg veel (seca-autoupdate) problemen, hoe reageerd deze eigenlijk op de A.B. ?<P>Dat alle epg`s niet op het scherm te toveren zijn was ik al een beetje bang voor dus dat is gewoon jammer dan.<P>Nu blijf ik de humax toch wel interesant vinden ook omdat die de sky zenders kan decoderen althans dat vertelde een engelsman mij en wie weet wanneer dat een mogelijkheid gaat worden met een picje, ze zijn er daar uiteraard nogal flink mee bezig.<P>the humax box i heard of using for sky is the irci5400 i am getting one soon interesting idea about the blokker on a humax i will investigate further. <P>Grtz. Kees.<P>P.s. faxme de prijs kwam Toon mee aan dus vraag (mail) het even aan hem.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...