De Wegenwacht Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Ik gebruik naar volle tevreenheid een camos 336 avh voor op de camping. Nu moet ik om hem automatisch af te laten stellen een extra voeding toevoegen omdat mijn ontvanger geen stroom genoeg (500 mA)leverd. Ik heb hem al geprobeerd op een topfield 5000PVR en hij staat nu op een philips 2210. Maar geen van beide kan hem aan. Zijn er mensen die hem wel gewoon op de stroom kunnen laten lopen die de ontvanger aankan ?? Zo ja van welk merk is die ontvanger dan. Ik wil namelijk van de adapter af met het afstellen. Als hij eenmaal goed staat kan de ontvanger de LNB gewoon voeden en is er niets meer aan de hand. Philips/Pace DSR-2221, triax 80cm, twin lnb canaldigitaal
bommeltje Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 hoi, lemon 030ci rf met de orginele kabel hier geen probleem. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
De Wegenwacht Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Geplaatst: 10 juni 2005 En welke cam zit erin ??? Ik heb een seca kaart namelijk en wil graag dat hij werkt. Philips/Pace DSR-2221, triax 80cm, twin lnb canaldigitaal
bommeltje Geplaatst: 11 juni 2005 Geplaatst: 11 juni 2005 hoi, op het moment matrix reborn zcas zonder emu. maar ook de astons deden het goed. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
De Wegenwacht Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Geplaatst: 11 juni 2005 Volgend weekeinde dus een lemon halen, met een aston module erin. Dan ben ik meteen van die adapter af. Bedankt voor de info. Topic kan op slot.... Philips/Pace DSR-2221, triax 80cm, twin lnb canaldigitaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen