Satfreaked Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 ik heb een laptop en die zit op de C:\ vol. maar heeft ook een D:\ En een E:\ kan ik daar ook 1 schijf van maken. of zitten er echt 3 in. ik heb er verder niet veel verstand van, maar lijkt me dat er in dat kleine laptopje geen 3 schijven zitten. satfreaked.... Satfreaked.
Edd Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Je kan deze mergen/samenvoegen, grote aanpassen, met behoud van data etc natuurlijk. Beetje partiton manager kan dat. Backuppen als je er niet zo in thuis bent.
Tonskidutch Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 wel ja, zoals altijd.. ik heb er geen verstand van dus wie helpt me uit de brand? luister als je al drie partities hebt waarom zet je dan alle zooi op C:\ en wellicht ook nog in je documents and settings in jouw profiel (meestal doen de nitwits dus alles in my documents, my pictures) en wat let je om al die zooi uit de map my documents naar D:\Satfreaked\ te schuiven???? niets let je > dus gewoon doen. wat let je om crapcleaner te draaien elke keer nadat je weer hebt ge-internet? niets let je > dus gewoon doen. wat let je om je history op 0 dagen te zetten in de internet options? niets let je > dus gewoon doen. wat let je om de prullenmand ook eens echt leeg te maken? niets let je > dus gewoon doen. wat let je om het virtuele geheugen op c: op -0- te zetten en op e: op 1536 MB te stellen niets let je > dus gewoon doen. je bent dus inderdaad wel een hele grote sufferd dat niet te doen en janken als je c:\ vol is cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 En anders met Partion Magic je partities vergroten
The Librarian Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 http://www.pcproblemen.com/handleidingen/harddiskpartitioneren.pdf (resultaat van3 minuten googelen) Als je echt voor de "hard way" wilt gaan, gebruik je fdisk om de de partities te verwijderen. maar je moet dan daarna wel het besturings systeem opnieuw installeren. Hmmm met snel antwoord reply je dus naar de laatste persoon die reageerde, sorry Appien, reply was bedoelt voor de topic starter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen