Ga naar inhoud


Micronik2.hex ?


Gast

Aanbevolen berichten

<BR>Ik las op een Duits Board dat er een nieuwe<BR>Micronik hex file voor seca is<BR>onder de naam Micronik2.hex<BR>Helaas alle links naar die file werkten niet.En andere zoek akties liepen op niets uit.Nu wil ik vragen of iemand weet waar ik<BR>deze file kan vinden ( misschien ook bruikbaar voor de download sectie hier )<BR>En wat de ervaring is van mensen die deze<BR>file al gebruiken.<P>grtz <BR>Sakamoto <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Micronik2.hex file werkt volgens mij gelijk aan de gewone hex file van micronik. Maar de 2.hex heb ik nog ergens op een andere pc staan. Dus als je er interesse in hebt kan ik hem voor je opzoeken.<P>Marcel<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hoi,<P><BR>Ik heb ook de micronic2.hex draaien maar deze loopt tijdens het zappen zeer regelmatig vast en kan 'm dan alleen nog maar resetten met de aan / uit knop.<P>Heeft iemand hiervoor een oplossing of is dit ook weer gebruikelijk bij dit ding??<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de Season interface met Decrypt en heb er ook last van, vooral bij de Tequilla en Kiosque kanalen. Ik weet niet of je een Aston-CI gebruikt, maar daar schijnen de problemen vandaan te komen, omdat het geen 100% Mediaguard is maar een emulatie daarvan.<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...