Ga naar inhoud


Samsung firmware anders?


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,<P>ik heb een mooie samsung seca decoder en een goldcard programmer met een piccard v1.1. Ik heb een flink aantal codes geprobeerd (zoxx, yoakam,panasonic om er een paar te noemen). <BR>Het proggen op zich lijkt goed te gaan<BR>(groene lampje knippert, verificatie gaat ok)<BR>maar de sateliet decoder blijft vragen 'please insert smartcard'. Het lijkt<BR>erop dat ik een specifieke code nodig heb voor mijn samsung decoder... <P>Heeftiemand enig idee waar ik deze vinden kan, of dat er iets anders is dat ik<BR>moet doen (zoals kontaktjes afplakken op de piccard ??)<P>ik heb het web behoorlijk afgezocht vor samsung codes maar het schijnt dat<BR>ik de enige ben op deze planeet met deze decoder smile.gif)<P>kan iemand mij aub helpen ?<P>------------------<BR>Live Long and Prosper

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan die kaart misschien bij iemand anders in zijn decoder testen , dan weet je gelijk of je alles goed doet en of de kaart werkt<BR>Dan kan je volgens mij pas gaan zoeken voor een specefieke file voor deze decoder<BR>teste robbie<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eureka!!<P>ik ben gewoon systematisch alle codes<BR>gaan proberen en met de bovenste uit de lijst van sat4all (zecca zicco ofzo) werkt het ineens @!!! (die was vandaag pas gepost)<P>alles inc. C+ werkt nu ... <P>Heb dus deze file gebruikt :<BR>Zeca Zicco Latest SecaFiles For Oktober and November [Works Great!!!!] 16-10-00<P>bedankt voor de reactie!!<P>------------------<BR>Live Long and Prosper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...