usefullaliman Geplaatst: 10 juni 2005 Geplaatst: 10 juni 2005 ik ben al een tijdje bezig met de aston 1.03 te proggen via de laptop . ik wacht op de beeb(s) en druk dan op de space bar ,en krijg elke keer de melding:CANNOT OPEN BINARY FILE. wie weet raad?. de laptop die ik gebruik is een compaq lte 5300 133 mhz "We ride together, we die together. Bad boys for life."
maxloader Geplaatst: 10 juni 2005 Geplaatst: 10 juni 2005 Wat wil je op de aston 1.03 proggen?? en met wat voor file. Max Live life to the Max(loader)
Gast Geplaatst: 10 juni 2005 Geplaatst: 10 juni 2005 als je een aston wil proggen,dan zul je de boel moeten demonteren,buiten dat wat wil je er op gaan zetten?
maxloader Geplaatst: 10 juni 2005 Geplaatst: 10 juni 2005 Met een lappie zou je hem naar cryptoworks moeten kunnen proggen. gegevens bij lefdata. Max Live life to the Max(loader)
usefullaliman Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Geplaatst: 10 juni 2005 ik wil weer de 1.03 er op zetten met de files die bij lefdata staan "We ride together, we die together. Bad boys for life."
usefullaliman Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Geplaatst: 10 juni 2005 Citaat: als je een aston wil proggen,dan zul je de boel moeten demonteren,buiten dat wat wil je er op gaan zetten? de 1.03 is wel degelijk te flashen met de laptop naar aston-crypto (en visa versa) de cam hoeft helemaal niet gedemonteerd te worden. "We ride together, we die together. Bad boys for life."
usefullaliman Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Geplaatst: 10 juni 2005 mij gaat het er om wat ik er aan kan doen om dit te verhelpen: CANNOT OPEN BINARY FILE en inderdaad ik heb ook bij lefdata gekeken en de benodigde drivers er op gezet dat is het probleem niet de laptop herkend de module wel,maar als ik op space bar druk dan krijg ik de bovengenoende text. de reden dat ik de cam op nieuw wil flashen is ,dat de module wel de kaart leest en ziet maar gooit niks open ook in diverse ontvangers niet. "We ride together, we die together. Bad boys for life."
magellan Geplaatst: 10 juni 2005 Geplaatst: 10 juni 2005 kan het, dat de filetree te lang is (c:\program files\...\... en het programma iets niet kan opzoeken? Misschien een raar idee, maar ik had dergelijke fouten reeds in andere, niet commerciële programma's.
Gast Geplaatst: 11 juni 2005 Geplaatst: 11 juni 2005 WSere are two programs for win9x to prog a old CI Module, one command line based with a 8.3 Filename in the parameter, the other needs the filename in the ini file. cu DrGalaxis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen