Ga naar inhoud


comcrypt 4000


Gast

Aanbevolen berichten

ik ben op zoek naar een manier om een comcrypt 4000 (canal +) kastje te activeren buiten de oficiele weg om.....<BR>gaarne reacties op ramaker26@zonnet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Moderator

als je iets vind mag je het mij ook laten weten, want ik kan er niets van vinden<BR>en ben al een tijdje aan het zoeken...<BR>weet jij bijv. wat de aansluiting achter op die kist zit die op een telefoon-aansluiting lijkt?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is een modem aan sluiting denk ik<BR>misschien voor pay-tv <BR>en hebben jullie al gevonden zodat er beeld en geluid is <BR>tevens heb ik een mister zap box <BR>is deze ook te kraken denk je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

heb het geprobeerd tussen orginele kaart en box, maar weet niet de instellingen.<BR>kreeg wel data, maar op verschillende baudrate ook verschillende data.<BR>ben een beginner met viaccess(ben alleen bekend met dbox), maar blijf proberen...<BR>trouwens op de kaart staat viaccess 0.31 ci<BR>wat houd dat in???<BR>algemeen kreeg ik dezelfde data uit de kaart zoals beschreven in een duitse viaccess/d2mac faq. zelfs de atr was hetzelfde als in deze faq,mischien voor de openTV??mischien dubbele software??

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor matchless je zij dat er aan een comcrypt een telefoon aansluiting zit als je een telefoon hoorn pakt daar zit een klein stekkertje aan die past aan de achter kant in de comcrypt zoek dus even naar een oude telefoon o ja als je comprypt is afgesloten(geen abo meer hebt) <BR>en de stekker is er uit en je sluit hem aan dan brand er 1 sec een groen lampje en geeft 1 sec beeld dus hij moet om te leggen zijn

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...