Gast Geplaatst: 10 juni 2005 Geplaatst: 10 juni 2005 Ik wil me dus een PDA gaan halen, nu heb ik eens een dagje reviews gelezen. Zonder een beetje kom je nergens meer tegenwoordig. Nu lees ik overal dat een Palm een aantal plus punten zou hebben ten opzichte van een PPC. Het zou veel fijner werken, de reactie snelheid van de pda zou veel hoger liggen, en kwa zakelijke functies ( agenda, word, excel, pdf ) zou de PalmOS veel plus puntjes hebben ten opzichte van de MS versie. Nu heb ik nog geen pda dus heb ik nog geen voorkeur. Maar na veel lezen denk ik wel aan een Palm ( ook omdat ik dorst had ) nee geintje. De Tungsten T5 komt overal wel goed naar voren, maar iedereen maakt een groot probleem ervan dat er geen Wireless Lan op zit. Mis je dat dan echt zo? Ik heb het thuis niet eens omdat ik gewoon een router heb met UTP kabel. Zijn er mensen die een T5 hebben? En hoe zijn de bevindingen over deze PDA?
Gast Geplaatst: 11 juni 2005 Geplaatst: 11 juni 2005 Heeft hier dan niemand een pda Wat tips waar je op moet letten bij aanschaf zijn ook welkom hoor..
Ome Merde Geplaatst: 11 juni 2005 Geplaatst: 11 juni 2005 jawel, maar niet een Tungsten ... je zou ook hier kunnen klikken merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 11 juni 2005 Geplaatst: 11 juni 2005 Daar was ik al geweest, net als bij de palmclub en een aantal andere review en gebruikers site´s. Heb je een Palm en wat zijn jou bevindingen met de PalmOS??
Quirino Geplaatst: 12 juni 2005 Geplaatst: 12 juni 2005 Hoi RJ Knoben, Ik heb sinds vorige week een Palm Treo 650 smartphone met palmos. Ik had nooit eerder een PDA en wist ook niet zo goed wat ik moest kiezen. Nu ik in het bezit van de Treo ben denk ik dat ik niet meer zonder zou kunnen het is een enorm fijn veelzijdig, snel apparaat. Email ophalen via gprs gaat heel snel en omdat het ook een telefoon is heb je altijd alles bij de hand. Zelfs de documents to go, waarmee je word, excel files etc kan lezen bewerken zijn heel handig. Zo heb ik vorig weekeind in de trein een paginalange vertaling kunnen reviseren. Ik weet niet of andere PDA net zo fijn zijn, maar de Treo vind ik een aanrader. Al het positieve heeft natuurlijk ook een keerzijde, met het installeren van software die niet bijgeleverd was crashed/reboot hj. Dan moet je niet vergeten je pin in te voeren om je telefoon ook weer te starten. Ik geloof dat je ook een wireless kaartje er in kan stoppen, maar ik heb het niet zo op wireless.(voorzorgsprincipe, onderzoek TNO, stopumts.nl etc.) Dus daar kan ik je niets over vertellen. Kubuntu/Xubuntu laptops, Nokia 9302S, twinhead (13e,19e), Kathrein 910.
Gast Geplaatst: 12 juni 2005 Geplaatst: 12 juni 2005 Ja een Treo 650 zou ik ook wel willen maar die is veels te duur voor me. Ja dat Wifi is bij een palm als het niet der in zit via een kaart uit te breiden. Maar dan moet je wel je extra mem kaartje ff der uit halen. De combi kaartjes van extra mem en WiFi schijnen niet te werken met de PalmOS heb ik ergens gelezen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen