Ga naar inhoud


Wie kan me helpen??


Gast

Aanbevolen berichten

<P>Hoi, <P>wie kan me helpen aan de programma,s<BR>mediaserax versie 0.43 en dvbedit 5 beta 5?<P>Ik wou toch eens proberen of er een mogelijkheid is om de kanalen setting van een Philips DST 5816 te veranderen.<P><BR>Groetjes Hobbybob.<P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Link naar reactie
Delen op andere sites


<P>Bedankt voor de snelle reactie,<P>Ik heb mediaserax 1_13 gedownload, en uitgeprobeerd maar zonder resultaat.<BR>Hij geeft de melding verkeerde firmware.<P>Nou dat word weer verder hobbyen.<P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Phillips collega,<P>Ik ben al een hele tijd opzoek naar kanaalsoftw. voor de phillips box, maar helaas. Ik heb mij leverancier gebeld, die zecht dat er te weinig van deze boxen in omloop zijn. Dwz dat hobbyisten hier geen moeite insteken om er iets voor te schrijven. Ook heb ik Phillips gebeld. Ze wisten bij de helpdesk nieteens dat er serieel en parallel aansluitingen op de doos zaten. Maw ze gaan er dus ook niks voor schrijven. Laten we hopen dat er misschien toch nog iemand is die iets wil schrijven. <P>Zet het zoeken voort! Laat me iets horen als er wat gevonden is.<P>Mvg MediaFreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan kanalen wel veranderen in die philips te minste als jij het ook over duitse mediabox heb dat is niet mijn probleem maar ik zoek settings om disec te kunnen schakelen daar dit nu niet in het menu zit<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gauser,<P>kun jij me eens vertellen wat voor programma,s je gebruikt dan?<BR>Want de Philips die ik heb, is een met Nederlands menu. <BR>Maar ja ik kan het altijd proberen.<P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...