Ga naar inhoud


Fortecstar en Manhattan Forum


jws

Aanbevolen berichten

Heren moderators, Edelachtbare sherrif,<P>Graag zou ik willen weten of he mogelijk is een forum te openen voor de receivers van Fortecstar en Manhattan. Er wordt nog niet veel over beide merken geschreven, maar mijns inziens zijn/is het toch een apparaat/apparaten welke zeer interresant kan/kunnen zijn. in veel opzichten is het apparaat vergelijkbaar met de Humax. Zij het niet dat de Hummies door de tijd heen verder doorontwikkeld zijn. De hobby richt zich er toch op om de mogelijkheden, Bekend en onbekend van een apparaat te onderzoeken. Bij de hummies krijg ik zo langzamerhand het idee dat we toch met zijn alle alleen nog maar bezig zijn om zoveel mogelijk te zien i.p.v. mogelijkheden zoeken. (ondanks dat iedereen zegt dat ie geen tijd meer heeft om tv te kijken). Dit heeft mij doen besluiten om geen hummie maar een fortectstar aan te schaffen. Hier kun je je energie nog eens insteken, i.p.v. alles voorgekauwd te krijgen.<P>Ik zou dan ook de mede-hobby-isten die in het bezit zijn van een Fortecstar of manhattan willen vragen of ook zij iets zien in een appart forum. En zo ja, is het dan mogelijk om zo'n forum bij de receivers te openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


aangezien ik ook zo'n ding heb, ben ik hier wel voor, de importeur heeft een board voor deze machines, maar daar staat niets en je kunt er ook niet registreren.<BR>ik heb al eerder aangegeven dat de fortec met veel poe ha is aangekondigd (super machine etc.) maar dat helaas de support veel te wensen overlaat.<BR>zo is er nog steeds geen fw update en daardoor niet te zien of de seca kaart een update heeft gehad en zijn er nog steeds veel bug's.<BR>men beloofd een software update in augustus, maar eerst zien dan geloven.<BR>ook het probleem van slechts één keer kunnen patchen van de interne cam is nog steeds niet opgelost.<BR>jammer, anders had dit mischien best wel een leuk machientje kunnen zijn, nu had ik liever wat meer geld betaald en een ander merk gekocht.<BR>maar goed ik heb nu zo'n ding, en met zijn allen kunnen we mischien meer met minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ja Lijkt mij ook wel een goed idee om deze machine eens verder uit te proberen.<BR>Heb er zelf ook een frown.gif" border="0 even een configuratie fortecstar 5400,seca gepast Gold Kaart,irdeto SE ALL cam Pic2kaart 16F876-24C64N,een vaste schotel op de hotburd ivm PC kaart,een draaibare schotel met diseq motor voor de westelijke satalieten ivm stand van onze Flat)nu doet bij mij al het volgende voor waarschijnlijk een software probleem laugh.gif" border="0e schotels aangekopeld met een diseq switch de vaste schotel geeft alleen maar singaal als ik reset en de draaibare schotel stuurd hij niet aan rara hoe ken dat

Link naar reactie
Delen op andere sites

De moderators hebben een aantal weken geleden gezamelijk besloten de receiver sectie te herstructureren en daarbij is besloten het (na herstructurering) bij de huidige merken te laten. Ook de overgrote meerderheid van de leden (64%) vind dat het board compleet genoeg is en slechts 2 leden gaven aan een fortec/manhattan forum te willen. Jullie zullen dit forum moeten/mogen gebruiken voor de fortec/manhattan receivers. Een appart forum komt er dus niet. <P>Sorry,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ toxic<P>Ik begrijp de reaktie, en gezien het aantal reakties die tot nu toe zijn gegeven, denk ik niet dat fortec een lang leven beschoren is. Of ze mieten nu maar een heel vlug met betere ondersteuning komen.<P>Helaas....<P>Misschien nog in de toekomst???????<P>Wat mij betreft kan deze topic gesloten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...