Ga naar inhoud


ds9 project ook voor andere receivers?


Gast

Aanbevolen berichten

hi,<BR>bij overige receivers,of bij ci cams e.d.ik weet het niet.sorry als het verkeerd staat,maar ik doe mijn uiterste best om juist te plaatsen.Men kan de cam laten ombouwen om v*a*c*s en s*c* te kijken met een nokia 9500/9200.Nu bekend is dat c* stopt met i*d*t* op 21/12/2001,zou dit ook lukken op een pace,en andere ontvangers die zo'n cam heeft?Waarschijnlijk toch bij cam's en ci's ik weet het niet.Iemand met zo'n ontvanger,zo zijn ontvanger (tijdelijk?) een langer leven kunnen laten leiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by digital_sat_2001:<BR><STRONG>hi,<BR>bij overige receivers,of bij ci cams e.d.ik weet het niet.sorry als het verkeerd staat,maar ik doe mijn uiterste best om juist te plaatsen.Men kan de cam laten ombouwen om v*a*c*s en s*c* te kijken met een nokia 9500/9200.Nu bekend is dat c* stopt met i*d*t* op 21/12/2001,zou dit ook lukken op een pace,en andere ontvangers die zo'n cam heeft?Waarschijnlijk toch bij cam's en ci's ik weet het niet.Iemand met zo'n ontvanger,zo zijn ontvanger (tijdelijk?) een langer leven kunnen laten leiden.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Bij en digital pace ontvanger werkt het niet<BR>en zaal ook noit werken.<BR>Groetjes<P> blush.gif" border="0blush.gif" border="0blush.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...