Ga naar inhoud

Importeur Topfield

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarom kan je de importeur van Topfield niet gewoon bellen als je een vraag hebt?

Angstvalllig schermen ze telefoongegevens af en de dealergegevens zijn voor het laatst bijgewerkt op 11 paril 2005.

Ik krijg weer het weemoedige gevoel van een ordinaire dozenschuiver zonder service.

Ik vind als een vertegenwoordiger van een premium merk als Topfield dat je gewoon telefonisch bereikbaar moet zijn voor de klanten!

Wat vinden jullie hiervan ??

Geplaatst:
Citaat:
Wat vinden jullie hiervan ??

is al een tijdje zo. Topfield lijkt te denken dat een fatsoenlijke NL importeur niet nodig is. Net zo goed als een NL handleiding prioriteit nul heeft. Koop Topfield daarom zo goedkoop mogelijk (liefst grijze import) of koop een ander merk (bijvoorbeeld Echostar) als je wel prijs stelt op goede NL ondersteuning.

Via zoekfunctie kun je denk ik wel meer minder blije berichten vinden m.b.t. Topfield NL. Blijft jammer omdat de ontvangers technisch wel prima zijn.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:
Citaat:
Er is voor de Topfield 5500/5000 nu toch een nederlandse versie.

bijna 2 jaar nadat de verkoop in Nederland is begonnen? Zit er bij elke Topfield 5000/5500 nu een normale NL handleiding of bedoel je de PDF die eigenlijk niet geprint mag worden?
Wanneer er nu wel een normale handleiding is blijft de NL importeur voor mij nog wel die lakse leverancier die daar meer dan een jaar over heeft gedaan. Dit terwijl het volgens mij wettelijk zelfs verboden is om dergelijke apparatuur in NL zonder die nederlandse handleiding te verkopen.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

Ik heb ook gemaild naar de importeur van Topfield via hun wizard op hun site.

Heb eerlijk gezegd wat ik er van vind, dat je ze geeneens normaal kunt bellen met een vraag.

Het is nu ruim twee weken geleden en heb er geeneens antwoord op gekregen.

Een importeur die het belangrijk vind wat zijn klanten er van vinden, had dat natuurlijk nooit gedaan.

Ik ben echt diep bedroefd dat zo 'n goed product wat de Topfieldjes toch zijn, zo 'n belabberde vertegenwoordiging heeft in Nederland.

Ik denk dat ik maar eens een mail naar Topfield in Korea hierover ga sturen.

Geplaatst:

Ik ben het met je eens dat het lang geduurd heeft voordat er een fatsoenlijke handleiding voor de 5000/5500 is, echter het is in Nederland niet verplicht om een nederlandse handleiding te leveren. Het is wel handig dat ben ik met je eens.

Geplaatst:

Is dat zo?

Hoef je er geen Nederlandse handleiding bij te leveren?

Volgens mij moet toch alle apparatuur voorzien zijn van een CE keur en krijg je alleen zo'n CE keur als er hier een in het Nederlands opgestelde handleiding bij wordt geleverd.

Of heb ik het nu fout?

suc6

Gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen