Ga naar inhoud


PC RECEIVER


Gast

Aanbevolen berichten

De echte DieHards zullen dit kaartje wel kennen maar voor de leken (net zoals ik) is dit wel leuk om ff te bekijken.<BR>De Galaxis/Technotrend PC Receiver met Cammodule ook nog een leuke link naar een sat.blad waar ze een zeer komplete uitleg geven over deze kaart en bijbehorende software.<BR>Waar je dat kaartje koopt zet ik er niet bij wat ik geloof nooit dat dat mag maar op deze link <A HREF="http://www.satellitemagazine.com" TARGET=_blank>www.satellitemagazine.com</A> wordt alles netjes op een rij gezet. Het artikel heet "internet via de sateliet".<BR>GAROETUH SPJ<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


kleine tip:<P>Als je een satelliet DVB kaart koopt, koop dan die van technisat, technotrend of haupauge, maar zeker niet die van galaxis!!!<P>Het zijn weliswaar allemaal 100% dezelfde kaarten maar galaxis staat er voor bekend allerlei merken en fabrikaten van een eigen merk te voorzien en vervolgens waardeloze service te verlenen! <P>Ook als het ding ooit kapot gaat, mag je rekenen op flinke reparatiekosten (na verloop garantietermijn natuurlijk) en reparaties binnen garantietermijn duren weken, soms maanden!<BR>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 25 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

SAT4ALL , BEDANKT VOOR DE TIP M... UIT UDEN BEVESTIGT JOUW VERHAAL DE SERVICE SCHIJNT INDERDAAD BIZAR TE ZIJN.<BR>GALAXIS VALT DUS AF ECHTER ALS JE (BIJV. 'N TECHNOTREND) ZO'N KAARTJE ZELF IN DUITSLAND HAALT SCHEELT DAT FL 150,== LIJKT ME DE MOEITE WAARD.<BR>GAROETUH SPJ<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...