Ga naar inhoud


galaxis 500 ird wie kan mij helpen aub


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb hier orginele kaart met canal+ erop met abbo werkt perfect ivm dat ik wil kijken wat ik uit deze ontvager kan halen wil een nieuw kaartje programmeren maar wat ik ook doe hij herkent dus geen enkele andere kaart er zit orgi een 1.6 kaartje bij als ik een orgi 1.2 erin duw en reset ziet hij zelfs deze ook niet en goldwafer enz enz ook niet waarbij deze kaarten op de meeste ontvangers het wel doen hoe krijg ik deze kaarten herkenbaar in deze ontvanger is hier bepaalde software voor of files ik wordt knetter gek van dit ding wie zou mij een beetje op weg kunnen helpen of wie heeft hier ervaring met deze ontvanger. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

wat betreft dat, kijken wat ik uit de ontvanger kan halen:<BR>vergeet het maar, enkel c+ is mogelijk voor de rest kun je hem net zo goed bij de straat zetten want je kunt er echt niet meer mee ontvangen.<BR>ik heb er zelf ook 1 staan met de laatste software, schakelt nu iets beter tussen kanalen maar verder niet veel bijzonders.<P>over het kaartje: ik heb er een 1.2 in en hier werkt het goed, ook met een goldwafer/ of een pic-kaart geen enkel probleem.<P>ik snap trouwens niet dat er bij jou een 1.6 kaart bijzit, die waren er in de tijd dat deze ontvanger nog te koop was toch nog niet??<P>sucses harrewar<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...